Hallo, Ik heb laatst een onderwerp geopend meisjesnamen maar die hebben we niet nodig nu het een jongetje is. Ik heb de volgende namen en ben benieuwd wat jullie er van vinden.Dus geef je mening en eventuele aanvulling Fabian Lars Milan Ruben Julian We willen graag 2 namen voor ons kindje en dat hoeft geen vernoeming te zijn maar iets wat mooi bij zijn 1e naam past. Alvast bedankt liefs Luna
Julian op 1 samen met Milan (die stonden bovenaan ons lijstje ) Ruben is ook leuk , en ter aanvulling Lucas
Ik vind het allemaal wel leuke namen eigenlijk.. Afhankelijk van m'n stemming, vind ik de ene leuker dan de andere haha, dus wat ik nu net wat leuker vind, vind ik morgen wat minder waarschijnlijk. Maar Milan blijft leuk, nadeel is alleen dat ikhet zo'n mode naam vind. Wat lars betreft: Ik ken alleen maar lieve jongetjes die Lars heten, dus dat maakt de naam ook positiever Andere opties; Nathan Tobias Bastiaan
Ik vind Ruben prachtig maar wij doen het toch maar niet aangezien het de meest gekozen naam van het moment is (SVB nr 1). Milan vind ik een modenaam, heel veel kindjes worden nu zo genoemd en heb er weinig mee - maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. Julian is een mooie naam!
Dank je wel voor jullie reacties. Bastiaan stond ook op ons lijstje maar je moet afentoe ook weg strepen dus hij haalt het niet bij de andere namen. Wat vinden jullie van de naam Fabian en tweede naam Ruben? liefs
Ik vind Julian de leukste naam. Lars, Ruben en Milan vind ik wel oké, maar te populair. Fabian vind ik geen mooie naam.
Ik vind ook dat je een goede smaak hebt! Ik vind Julian, Fabian en Ruben het mooist. Fabian Ruben is ook een leuke combi, ze vullen elkaar goed aan omdat ze zo verschillend zijn qua klank
Het zijn allemaal leuke namen maar ik heb echt het gevoel dat iedereen in Nederland zo heet op dit moment, Niks origineels meer eigenlijk.
Marijn vind ik een hele mooie naam alleen mijn partner niet zo, We zoeken ook geen originele naam maar wel een naam die voor ieders goed uit te spreken is. en het moet passen bij ons en de achternaam en dat zijn deze namen allemaal! Bedankt voor jullie reacties liefs Luna
Mijn favoriet uit jouw lijst is Ruben, gevolgd door Lars, Fabian, Julian en tenslotte Milan. Eventueel tweede naam: - Martijn - Jakob - Micha - Lennard - Sjoerd - Valentijn - Alexander - Joris - Dinand - Berend - Jelmer - Maurits - Wessel - Jorrit - Constatijn
Ik ga ook voor Julian. Staat bij ons op nr. 1 dus niet zo moeilijk kiezen voor mij hahah. Milan vind ik ook erg leuk.
Wow wat een hoop reacties, Mijn vriend en ik twijfelen nu nog tussen (1e naam) Fabian (2e naam) Ruben of (1e naam) Julian en daar hebben we nog geen 2e naam bij. Verder vinden we maar dat is een hele andere richting nick ook heel erg leuk Wat vinden jullie? Liefs Luna86
Ik vind de namen die je hebt gekozen erg leuk. Ruben en Fabian zijn mijn favoriet. Nick vind ik juist weer niet leuk. Vind ik te hard en te engels klinken.
Fabian -> vind ik superleuk!!! Heb 'm hier geopperd maar m'n man vind 'm niks Lars -> vind ik geen leuke naam. Maar die vind m'n man dus weer heel leuk Milan -> leuk maar erg in de mode en ik hou van wat apparter Ruben-> zie Milan Julian -> leuk! Nick -> nee vind ik niet zo leuk (maar klinkt wel lekker stoer). Zou dan zelf eerder voor Niek kiezen.