Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een leuke naam wat goed past bij Vin. Zowel Jongen als meisje. liefs daphne
Jongen: - Vin en Stef - Vin en Rik - Vin en Mart - Vin en Mats - Vin en Nick - Vin en Diesel - Vin en Menno - Vin en Lou - Vin en Ard - Vin en Cas - Vin en Guy - Vin en Jay - Vin en Kai - Vin en Sid Meid: - Vin en Liz (kwam ook bij mij als eerste op!) - Vin en Liv - Vin en An - Vin en Didi - Vin en Eef - Vin en Jet - Vin en Trude - Vin en Jill - Vin en Zara - Vin en Rosa - Vin en Mina - Vin en Siri - Vin en Eva - Vin en Mara - Vin en Brit - Vin en Tara - Vin en Fara(h) - Vin en Katja - Vin en Isa - Vin en Ilja
Ik zou zelf gaan voor een naam met 2 lettergrepen, dat vind ik mooier staan bij een naam met 1 lettergreep. Ik ben ook op zoek naar leuke namen, en ons zoontje heet Vince, dus ik hou het topic even in de gaten.
Mijn vriend wil als het een meisje word haar chayenn noemen, maar zelf twijvel ik daar een beetje over of dat wel mooi bij mekaar is Vin en Chayenn liefs daphne
Persoonlijk vind ik Chayenn een heel ander type naam dan Vin. Jullie hebben gelukkig nog wel even de tijd om een naam te vinden die jullie beiden mooi vinden (ook bij Vin).....
Juist niet! Manlief en ik vinden dat als het oudste kind één lettergreep heeft, de volgende dat eigenlijk ook zou moeten omdat dit zo leuk staat (vooral 2 kids van hetzelfde geslacht) Dan horen ze meer bij elkaar, haha. Tja, onze mening. Het staat toch ook niet echt mooi bij zo'n korte naam als Vin en bijvoorbeeld Sil, namen die ook nog kort zijn van klank, een volgende met meerdere lettergrepen. Vin vind ik echt kort, Daan is ook kort, maar de klank is al veel langer. Mooie namen bij Vin vind ik Sil, Luc, Jake, Bo, Liz, Twan, Beau, Dex,