Hallo Dames ik weet niet waar ik dit neer moet zeggen,maar doe het maar hier ik zoek een leuke meisje naam bvb Belle-Bonita vindt het leuk als het eindigd me Bonita omdat we die naam graag willen gebruiken ik hoop dat jullie me mischien kunnen helpen Liefs Maria
Oei.... Ik weet niet, wij willen 2 dochters en hebben de namen er al voor uitgezocht hahahaha (sorry we zijn een beetje vreemd soms) Maar huppeldepup-bonita dus... Bente-Bonita? Sara-Bonita Anna-Bonita, Leah-Bonita, Myrthe-Bonita Je kunt alles er wel voor gooien Waar ik erg blij mee ben is Baby Names at BabyNames.com | Baby Boy Names | Baby Girl Names | Top Most Popular Names daar kun je ook de betekenissen zien! Ik vind zelf Sara-Bonita wel leuk haha
Sierra-Bonita Agatha-Bonita Isabella-Bonita Beau-Bonita Louïse-Bonita Louisa-Bonita Paris-Bonita Parisa-Bonita Chica-Bonita Elise-Bonita María-Bonita Melody-Bonita Isa-Bonita Calista-Bonita Ilvie-Bonita Alina-Bonita Calinda-Bonita Fara-Bonita
je bedoelt het vast niet zo, maar het op deze manier een vreemde uitspraak hoor! wij willen 2 dochters... wat nu als je een zoon krijgt? of een dochter en een zoon? on topic: Sylvie-Bonita Sofie-Bonita Lisa-Bonita
Hihi, om het even duidelijk te maken we willen 3 zoons en 2 dochters maar andere versies zijn uiteraard welkom haha We hebben voor 5 kinderen al namen Maar als we alleen maar dochters of alleen maar zonen krijgen is het ook goed Maar 3 zoons 2 dochters is ons ideaal... (hoewel ik soms liever misschien maar 2 kinderen wil, maar ik denk dat ik er zo graag een hoop zou willen) Weer even on topic, heb je al iets wat je leuk vindt, Maria?
haii Dames we hebben inmiddels een leuke naam niet iets met Bonita.. die gebruiken we als 2e naam Harstikke bedankt allemaal liefs Maria