Onze kinderen heten, Tjisse en Eline. We zijn nog opzoek naar meisjesnaam (scandinavisch of fries) Hebben jullie nog leuke meisjesnamen die er bij passen. En welke vinden jullie van onderstaande het leukst ? Marrit/Marit Nora (H) Linde Meike Mirthe Groetjes en fijn weekend
alyanne.. meintje trienke trieneke ik hou zelf niet zo van frieze namen hoor maar.. sietske mirjam margreet ik noem maar wat wie weet zit er wat tussen .. nynke Lineke Lenie
De namen van beide kinderen eindigen op een -e. Ik zou daarom voor een E aan het einde gaan! Mirthe vind ik dan erg leuk! En andere namen die ik ook mooi vind zijn: Mette Ferdau Kajsa
Mijke, prachtnaam! Van Meike kun je Meikever maken namelijk.. (Dat was de reden van mijn vader niet te willen dat mijn naam met een korte ei geschreven zou worden, haha!!)
Nou ik heet zelf Meike (prachtige naam overigens ) maar meikever heb ik nog nooit gehoord hoor...dat zal wel loslopen. Je kunt van elke naam wel iets anders maken. Ik vind persoonlijk meike met een korte ei mooier dan met een lange ij