Daar was ik weer We zijn nog steeds niet uit over een naam, en aangezien het eruit ziet of ik de naam alleen moet kiezen vraag ik jullie hulp. ( Vriend wil wachten tot zijn moeder wat verzint, maarja het is toch mijn/zijn kind?!) Ik zit met Dean in m'n hoofd, alleen is het nog steeds niet dé naam. Heb hier al wat rondgekeken en op internet gezocht, maar er is verder nog geen naam waarvan ik zeg: Ja die is het! De 2de en 3de naam staan wel al vast, dat worden: Rijendell,Pieter. Rijendell, zo heet het broertje van m'n vriend Pieter, zo heette mijn overleden opa.
Ons zoontje is ook een half anti. Wij noemen hem anti-turk whahahaha . MIjn vriend is een Anti en ik ben Turks. Onze zoon heet Lysandro. Bing vind ik zelf persoonlijk niet zo, maar als jullie eruit zijn gefeliciteerd
Leuk, Bing! Maar dan zou ik de 2e en 3e naam wel omdraaien: Bing Pieter Rijendell vind ik mooier klinken dan Bing Rijendell Pieter...
Mee eens! Ik vind de naam Bing trouwens niet leuk, omdat ik de Bing in GTST niet leuk vind. Dat is de reden ahaha. Maar de namen die jullie in gedachten hebben is een leuke combi vooral Rijendell
Ik wou mijn dochter (half antilliaans) als het een jongentje zou zijn Joel noemen! (uiteraard puntjes op de E) Nu ben ik achteraf blij dat het een meisje werd, want 1. ik vind het toch niet zo'n leuke naam en 2. ze is wit/witter/witst met blonde haren en blauwe ogen en dan vind ik Joel niet zo leuk!