Weet iemand van jullie of de naam Tijn veel voorkomend is? Wat vinden jullie van de naam? En welke naam vinden jullie leuker: Tijn, Valentijn of Martijn? Dankjewel!
leuk, hoewel het lijkt op een afkorting van Martijn. Valentijn vind ik niet leuk. Tijn vind ik denk ik wel leuker dan Martijn .
Ik vind Tijn of Martijn de leukste! Ik vind Tijn net iets leuker, een buurjongetje heet Martijn en dat wordt vaak snel uitgesproken als 'matijn', de R valt weg zegmaar en dat vind ik wat minder.
Inderdaad. Martijn wordt vaak Matijn. Niet mijn smaak maar ik vind Tijn wel leuker dan Martijn of Valentijn!
Tijn vind ik leuk. Valentijn en Martijn zijn niet leuk en Mathijn is net of je de R in Martijn niet kan zeggen. Veel 3-jarige zullen tegen Martijn Matijn zeggen.
Ik vind Tijn een hele leuke naam, maar ik ben bevooroordeeld want mijn neefje van 6 heet zo. Zijn papa heet trouwens Martijn!
ik vind 'Tijn' niet echt af. Snap je wat ik bedoel? Valentijn vind ik een vrij softe naam, en dat is niet echt mijn smaak. Martijn vind ik wel leuk, maar dat wordt bij ons in de regio weer vaak afgekort naar Tinus. Dat vind ik wel lekker boers, maar daar moet je wel van houden natuurlijk. Ik ken een Mattijn, maar die wordt juist altijd Martijn genoemt, omdat Mattijn niet lekker uitspreekt.... Kortom, ik zou voor Martijn kiezen!
ik ken 5 martijns en 4 tijns, dus vind ze allebei al te gekleurd om er iets van te zeggen... valentijn vind ik ook niet zo... sorry ik heb bij veel namen meteen associaties en die zijn wel belangrijk voor mijn keuze
Tijn vind ik een leuke naam. Valentijn te lang en Martijn te jaren '70 (mijn man heet zo ) Je vroeg hoe vaak de naam voorkwam. In 2010 zijn er 454 jongetjes geboren die Tijn heten. Vanaf 2004 zit het ergens in de 400, daarvoor kwam hij minder voor.