Voor een jongen zijn we er al uit (die naam blijft hetzelfde als bij de eerste zwangerschap) maar voor een meisje hebben we twee namen over: Frederique en Eleonore. Misschien vind je de naam niks -smaken verschillen- maar als je moest kiezen, welke zou het dan worden? Haar zus heet Alexandra.
Frederique... En weet je waarom? Omdat je straks een Alex en een Fred hebt!! (en anders Leonore.. Leo(n))
Frederique, mooie naam! Stond hier ook op 't lijstje bij Isabelle, maar toen bedachten we later dat Milan "Frederik" als tweede naam heeft . Eleonore vind ik overigens ook een leuke naam, maar net wat minder leuk.
Ik ga voor Eleonore. Eleonora vind ik nóg iets beter bij Alexandra passen. Frederique vind ik, in tegenstelling tot veel anderen zo te zien, totaal niet bij Alexandra passen.
Frederique , maar ik vind Eleonore nét wat te veel lettergrepen hebben en daardoor te moeilijk uit te spreken. Frederique wordt hier trouwens afgekort naar 'Fré'
beide niet mijn smaak maar ik ga voor Eleonore. Vind Eleonara wel mooier. Of op zijn Engels dan vind ik het wel heel mooi