Hoi meiden, Pfff.. wat is het moeilijk om te beslissen! Willen jullie eens aangeven welke naam jullie leuker vinden en eventueel waarom? Bedankt alvast voor de moeite!! x Roosje
Heeeeel moeilijk kiezen! Uiteindelijk gestemd op Fabian, maar vooral omdat dat een minder voorkomende naam is Sebastian vind ik ook erg leuk, alleen ik weet niet of jullie het leuk vinden dat dat standaard Bas (of Sebas) zal worden...? Wij hebben Sebastiaan overwogen, maar dan wel Bas als roepnaam - toch een ander gevoel
Tja, Sebastian is idd wel lang. Als het afgekort zou worden naar Sebas vind ik het niet zo erg. Bas vind ik persoonlijk wat minder (komt door iemand die ik ken die zo heet en niet zo aardig is). Is Fabian niet een beetje 'ordinair'? Welke associatie roept dat bij jullie op als je die naam hoort? Pfff.... twijfelen-twijfelen-twijfelen.. rothormonen ook..
Ik kende een Fabian via een vorige baan: hele stoere man (vrijwilliger bij de brandweer), maar ook ontzettend aardig. Ik heb dus een hele goede associatie met de naam Overigens ligt het een beetje aan de uitspraak, denk ik. Ik zeg Faa-bie-jan. Nadruk op de eerste A. Je kunt het ook op z'n Engels uitspreken (Fee-bie-un), maar dat vind ik een stuk minder.
Kijk, dat klinkt wel goed! Bij ons in de omgeving ken ik ook geen jongens met de naam Fabian, dus dat is ook wel weer een pluspunt. Ik zou idd ook gaan voor de "Nederlandse" uitspraak Fabian en niet voor "Fee-bie-un". Dat is echt geen optie. Bedankt voor je reactie, fijn dat je even met me meedenkt!
Ik vind ze allebei heel leuk, maar ik heb toch gestemd op Fabian. Ik vind namen al snel ordinair, maar bij deze 2 namen heb ik dat gevoel echt niet .
Bedankt voor je reactie, Tord! Normaal ben ik niet zo onzeker, maar nu lijk ik overal aan te twijfelen.
ik vind Sebastian mooier en Sebas ook een erg leuke afkorting . Fabian vind ik op de één of andere manier wat gewoner. Sebastian vind ik wat chiquer, zonder dat het weer een chique naam is.. Lekker duidelijk he ik kan het geloof ik niet zo goed onder woorden brengen haha
Fabian! leuk!! Stoer en zeker niet ordi Sebastiaan vind ik persoonlijk te lang en niet leuk af te korten. Bas of evt Bastiaan vind ik wel leuk.
Dames, bedankt voor jullie reacties!! Ik neig ook meer naar Fabian dan Sebastian, dus waarschijnlijk gaat het dat worden. Fijn om te horen dat jullie hem niet ordi vinden, want dat is echt niet de bedoeling. @Athina, ik begrijp wel wat je bedoelt. x Roosje
Ik heb Sebastian gestemd. Vind ik leuker. Ik zou zelf dan voor dubbel a kiezen (Sebastiaan), maar goed. Maar Fabian is ook leuk . Schiet je niet echt iets mee op hè?
beide wel leuk... op sebastiaan gestemd. Kan de kleine uiteindelijk meer kanten mee op, sebas, bas of helemaal sebastiaan.