Dat kan natuurlijk... Logisch misschien ook als je zelf kiest voor Finn. Daar zou ik zelf weer nooit voor gaan omdat op elke hoek al een Finn woont. Dus mensen die wel van aparte namen houden....???!
Ik vind Matiz heel erg leuk! En Milo ook wel maar het is wat gewoner! Matiz komt wat minder voor, echt heel leuk. Neo vind ik niet zo leuk. En Moritz vind ik raar in de mond liggen zeg maar, lastig uitspreken. Ik zou zeggen Matiz
Alle namen vind ik wel iets hebben van jouw lijstje ! (hou zelf van aparte namen ) Milo,Matiz erg leuk .... succes
Moritz: Niet mooi, vind het ook niet echt een naam. Of een vreemde variatie op Mauritz? Milo: Doet me denken aan een hond (Jack Russel) Neo: Doet me ook denken aan een hond (Rottweiler) Matiz: Niet mijn smaak maar wel de leukste van het rijtje.
Moritz: Niet mooi. Het doet me denken aan de Zwitsere plaats St.Moritz, ik vind het dus ook geen naam voor een persoon. Milo: mwah, komt in dit lijstje voor mij op de 2e plaats Neo: vind ik niks Matiz: vind ik veruit de leukste van het rijtje.
Moritz? niet mijn smaak, zou zelf eerder Morris kiezen. Milo? blijf dan aan het hondje uit The Mask denken Neo? Leuk voor een zanger/rapper Matiz? Auto Voor mij zit er dus niet echt iets tussen, maar middels eliminatie is Moritz dan nog de beste
Milo vind ik echt een leuke naam. Weet niet hoe je de naam uit wilt spreken? Als Mailo of Mielo? Tja dat toevallig de hond van de Mask die naam heeft, zou ik niets om geven. Er zijn ook mensen die hun hond Joyce of femke noemen dus.. zou voor mij niets uitmaken.
Ik zeg ook niet dat TS zich daar iets van aan moet trekken. Ik leg alleen uit wat mijn gevoel bij de namen is. Ze vraagt om meningen, dus ik probeer mijn mening zo duidelijk mogelijk te geven. Als ze om meningen over Sam had gevraagd, had ik hetzelfde gezegd, alleen dan vanwege een hond van vrienden. Heeft TS geen boodschap aan, maar verklaart wel waarom ik niet voor de naam zou kiezen
Haha.. namen blijven zo persoonlijk he? Ieder heeft een andere smaak. Ik ken ook het hondje, maar heeft voor mij persoonlijk minder waarde. Ik heb het meer bijv. bij Max de hond. En een ander juist andersom. Maargoed, ieder een andere naam dus. Ik vind Matiz ook erg leuk, maar mijn vriend denk ook meteen aan de auto. Milo vinden we beide leuk. En Moritz kwam mijn man laatst mee aan, zelf verzonnen, vond ik dus ook een mooi gebaar. En zeker onbekend, dus mijn voorkeur. Maar... ook denk ik aan morris en dan net iets anders. Dus wat gemaakt misschien?! Ik ga de namen nog vaak uitspreken en wie weet komt de naam er dan wel uit?!
Mathis met klemtoon op de i vind ik een hele mooie naam maar wel zo geschreven en uitgesproken, bij Matiz moet ik ook aan de auto denken.
Heel veel succes met kiezen! Het blijft inderdaad zo persoonlijk en dat is maar goed ook, anders was er weinig variatie. Fijne zwangerschap!!