We zijn nog steeds op zoek naar een tweede naam bij Madelief. We hebben nog 3 opties over... derde naam is een vernoeming. Welke vinden jullie het mooiste ps. Catoo willen we inderdaad met twee x oo schrijven
Madelief Catoo omdat ik dat het lekkerst vindt lopen. Madelief Mirthe vind ik ook mooi, maar dan zou ik er Mirthe Madelief van maken. Klinkt beter in de oren. Hetzelfde geldt voor Madelief Veerle. Ook dit zou ik omdraaien.
Moeilijk hoor. Madelief is een mooie tweede naam vind ik. Maar als eerste naam is het ook wel leuk maar een tweede naam voor Madelief vinden is nog best moeilijk. Ik vind ze alledrie niet echt leuk, sorry. (de namen wel, de combo's niet) Madelief Catoo: vind ik niet lekker lopen. Madelief Mirthe: zou wel kunnen maar M&M vind ik niet zo leuk...en Mirthe vind ik persoonlijk geen leuke naam. Madelief Veerle: loopt door de f/v klanken in elkaar over. Suggesties: Madelief Louise Madelief Eline/ Elise Madelief Norah (deze vind ik VEEL mooier dan bovenstaande opties.) Het is gewoon zo dat Madelief als tweede naam makkelijker loopt: Norah Madelief. Succes!
ik vind het ook allemaal wel leuke naam, Catoo wel de minste, maar ik vind ze persoonlijk ook niet zo lekker combineren met Madelief. wat ik overigens wel weer een hele leuke naam vind! maar dan toch de keuze wat dan wel het mooist is: Veerle succes met kiezen!
Ik heb gestemd op Madelief Mirthe, omdat ik de andere 2 namen niet mooi vind. Mirthe vind ik wel erg mooi
Lastig, omdat het voor mij ook afhangt van de lengte/aantal lettergrepen van de 3e naam. Puur gekeken naar welke naam ik het leukst vind, kies ik voor Madelief Veerle
ik heb voor Mirte gekozen omdat ik dat de leukste naam vindt van de 3 maar ik zou zelf voor een langere 2de naam gaan klinkt lekkerder vindt ik. weet natuurlijk niet wat de 3de naam is maar ik vindt Madelief Jasmijn ook erg lief klinken. Jasmijn heeft mijn dochter als 3de naam.....ze heeft er in totaal 4. Lara Megan Jasmijn Wilhelmina.