Hoi meiden!! We waren eruit voor de naam al zou het een meisje worden! En nu... niet meer!! Gisteren kregen we een discussie.. En sommige zeiden onze meisjesnaam met de reactie dat ze die niet leuk vonden.. Nou ja, je hou dat wel altijd.. Maar nu wil ik toch wel zeker van mn zaak zijn dat ik de naam wel echt leuk vind.. Even ter aanvulling ik vernoem de naam naar mn moeder: Jozi * na - Hendrika - Eliza*beth ( sterretjes even gedaan voor google) Ons zoontje heet Joas dus daar moet het wel een beetje bij staan. Ik ben benieuwd!!
Vind Lize het mooist passen bij de naam van je zoontje en vind hem zoiezo het mooist van je rijtje. Leuk!
gestemd op Lize daarstraks, als je zoontje een andere naam had, had ik op Lois gestemd, dat vind ik ook een érg leuke naam, maar niet in combi met Joas.
Louise! Stond ook in mijn top3, echt een prachtige, klassieke naam. Lois vind ik helemaal niks en Lize vind ik gewoon niet zo.
Lize is het mooist bij de naam van je zoontje. Loïs ook erg leuk en Louise vind ik niets; te ouderwets.
Ik zou wat betreft vernoemen voor Elize gaan. Een prachtige naam!!! MAar goed, daar vroeg je niet om. Lize vind ik dan errug leuk!!
Wordt het één van de drie namen ipv de namen van je moeder? Of wordt het één van de drie namen als roepnaam afgeleid van de namen die je je dochter geeft (dus Jozi * na - Hendrika - Eliza*beth, maar dat je haar een kortere roepnaam geeft)? Of krijgt ze vier namen? Ik vind Louise en Lois namelijk niet zulke duidelijke afleidingen...wat dat betreft zou ik dus al voor Lize gaan. Qua naam naast Joas vind ik zowel Lize als Loïs leuk staan, Louise vind ik dan wat minder.