Vriend kwam laatst thuis met de naam Senna En allebei vonden/vinden we de naam erg leuk. Alleen ik zeg dat het een jongens naam is, en vriend vind het een meiden naam. Wat vinden jullie?
Ik vind hem voor zowel een jongen als een meisje kunnen. ken ook zowel jongens als meiden die zo heten. Maar als ik moest kiezen zou ik denk ik voor jongensnaam gaan
In mijn hoofd is het meer een meisjesnaam dan een jongensnaam. Maar officieel kan beide. Wil je echt een meisjesvariant dan kan je er ook nog Sennah van maken.
Ondanks dat ik het een unisex naam vind, zou ik de naam zelf alleen aan een meisje geven, vind hem voor een jongen gewoon niet zo heel erg leuk.
Het kan voor beide, ken wel meer meisjes die zo heten en maar 1 jongen, voor een meisje vind ik het leuker. Senne ken ik dan wel weer als een echte jongsnaam.
ik vond het meer een meisjesnaam, maar er zijn tegenwoordig in mijn omgeving en in de kleuterklassen waar ik werk alleen maar jongens die zo heten...
Ik vind het voor allebei erg leuk! Bij ons stond voor een jongen Senne op het lijstje, vind ik ook erg leuk!