Ik hou wel van echte Hollandse namen, heel erg zelfs. Maar om de een of andere reden vind ik Mees niet zo mooi. Maar dat ligt meer aan mij dan aan de naam. Je moet een naam kiezen die je zelf mooi vindt!
Ik houd zelf niet van 'zulke' namen voor een jongen. Houd zelf meer van of klassieke of stoerdere namen en voor mij valt Mees daar niet echt onder.. Maar vind Mees op zichzelf een prima naam!
maakt het uit wat wij er van vinden? Jij moet er tenslotte elke dag mee omgaan persoonlijk vind ik het helemaal niks, ik ben ook meer van de stoerdere namen
Ik heb associatie dus niet echt mijn ding maar weet je, als jullie het een leuke naam vinden is dat toch het belangrijkste?
Fijn dat jullie eruit zijn! En zolang jullie de naam mooi vinden is het toch goed? Ik vind het geen mooie naam, maar dat hoeft ook niet!
Doen wat jullie leuk vinden hoor! Ik vind het zelf een hele saaie en nietszeggende naam, maar iedereen heeft natuurlijk een andere smaak.
ik ben niet zo van de stoer zelf... ik vind een lieve naam veel leuker. Mijn zoon heet sam. Als ik nog een zoon zou krijgen zou ik mees daar heel mooi bij vinden passen. Ik vind het dus wel leuk.
Ik vind het een geweldige naam! Heel erg lief maar ook stoer vind ik. Mijn beste vriendin haar zoontje heet ook Mees, en het is een heerlijk kereltje. Toen haar Mees geboren werd hoorde je die naam nog niet zoveel. Toen moest ik echt even wennen toen ze zei dat hij Mees ging heten. Maar ben er helemaal aan gewend en vind het geweldig!
Hier weinig kindjes die Mees heten, ook op m'n werk niet. Maar ik vind het een superleuke en stoere naam !