Wie wil mij helpen met onze derde jongens naam? Onze zonen heten Milan en Leon. We krijgen er dus een derde zoon bij en zoeken een leuke naam, maar ben inspiratieloos. Kom niet verden dan Roan of Ivar.....
Milan, Leon en Duco Milan, Leon en Jari Milan, Leon en Siem Milan, Leon en Ralph Milan, Leon en Jacco Milan, Leon en Reave Milan, Leon en Jack Milan, Leon en Ivar
Ivar, leuk!!! Roan vind ik iets minder. andere suggesties: Joas Devin Alex Jarno Timo Ole Joren/Jorn Joris Wessel
Ik vind dat er heel veel namen goed bij kunnen. Milan, Leon en Marijn Milan, Leon en Robin Milan, Leon en Thijs Milan, Leon en Jonah Milan, Leon en Jasper Milan, Leon en Stan Milan, Leon en Jesper Milan, Leon en Floris Milan, Leon en Daan Milan, Leon en Simon Milan, Leon en Thomas Milan, Leon en Hugo Milan, Leon en Stijn Milan, Leon en Pepijn Milan, Leon en Niels Milan, Leon en Jelle Milan, Leon en Noud Milan, Leon en Abel Milan, Leon en Wout Milan, Leon en Aron
Roan of Ivar vind ik leuk bij Milan en Leon!! Milan, Leon & Jovin Iven Yannik Ruben Juri Davin Tijmen Jaro Noah Thijs Justen / Justus Rayen Joas Arvid Bruun Rouven / Ruven Jonas
Milan, Leon en Luca Milan, Leon en Dion Milan, Leon en Yannick Milan, Leon en Jari Milan, Leon en Dani Milan, Leon en Levi Milan, Leon en Nino Milan, Leon en Yoran / Joram Milan, Leon en Twan Milan, Leon en Ivo Milan, Leon en Dante Milan, Leon en Rens Milan, Leon en Luc Milan, Leon en Rick Milan, Leon en Guido Milan, Leon en Caspar Milan, Leon en Olaf Milan, Leon en Yorick Milan, Leon en Mart Milan, Leon en Brent