jongensnaam

Discussie in 'Babynamen' gestart door tientje, 27 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    Ik twijfel ineens over de jongensnaam die verzonnen hebeen. Het is ineens een naam voor een hond ipv kindje. Meisjesnaam vind ik nog steeds leuk.

Maar een andere naam weet ik ook niet

zijn er meer die dit hebben

2. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Hoe bedoel je het is ineens een naam voor een hond? Vind je dat zelf of ben je een hond met die naam tegengekomen?

3. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    ik ben inderdaad een hond tegen gekomen met de naam die wij vezonnen hebben als het een jongetje word

4. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ja raar, maar dan zou ik ook wat afknappen. eigenlijk moet je dat niet doen.. en gewoon die mooie naam aan de kleine geven

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    dat lijkt me ook balen! goh leuke hond heeft u,hoe heet hij? pardon?!

ik denk dat het een beetje ligt aan de naam die je in gedachten hebt. bv spike vind ik echt een hondennaam,maar ik ken iemand die zijn zoon zo genoemd heeft.
    boris hoor je ook veel bij honden, maar ook weer steeds meer bij jongens.
    ligt naar mijn idee een beetje aan de naam, maar volg wel je gevoel!

joyce

6. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ik vond het ook moeilijk toen ik zwanger was van mijn zoontje,ook omdat ik de naam alleen moest verzinnen.
    ik zag de naam yorik staan en vond die erg leuk.was alleen ban dat niemand anders er zo over dacht.
    toch heb ik zijn naam doorgezet en er yorrick van gemaakt.
    ga gewoon op je gevoel af
    succes

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Sja ik begrijp het wel, maar zou me er denk ik niet veel van aantrekken. Ik heb nadat Joey geboren was ook al verschillende huisdieren gehoord die Joey heten, wist ik niet dat er mensen waren die hun dieren zo noemen, maar blijkbaar. Maar als je daardoor een naam die je mooi vind niet gebruikt, dan kan je dus van elke naam wel verwachten dat iémand ergens in NL zijn huisdier ook wel eens zo genoemd zou kunnen hebben ;)

8. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Als je je er echt niet meer fijn bij voelt kun je mss op zoek gaan naar een andere naam? Als je er zelf niet zo mee zit zou ik de naam gewoon gaan gebruiken hoor! Oftewel, doen waar je je goed bij voelt ;)

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, ik denk dat het komt omdat steeds meer mensen hun huisdier een mensennaam geven.
    Ik zou me er niet te veel van aantrekken hoor! Hoeveel kinderen en honden ik ken die Sam of Max heten ;)
    Kyra is ook zoiets, duikt ook in beide gevallen op.
    Gewoon de naam kiezen die jullie mooi vinden hoor!

10. yamahafreak

13 mei 2006
    35
    0
    0
    Eernegem
    Mijn dochter heet Angie en is 8 jaar en een paar jaar geleden beginnen ze hier in Belgie met de Pfaffs,Heet die hond daar ook wel Angie,ik dacht dat ik het kreeg! :x
    Is toch geen naam voor een hond?Of ben ik hier de rare kwast? :(

11. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Ja ind er worden zoveel namen voor alles gebruikt en ook juist mensen krijgen weer steeds andere namen, de tijden veranderen.
    Wij zitten zelf ook met zo'n dergelijk probleem wij vinden Diezel een erg leuke en stoere naam maar dat word ook met andere dingen vergleken.
    Doe wat je zelf mooi vind anno 2007 kan eigenlijk wel alles maar maak het niet te gek haha.

xxx

12. littledream

25 mei 2007
    31
    0
    0
    Harmelen
    Ik heb ook geen idee wat ik voor naam moet verzinnen als het een jongetje wordt...
    Dat komt omdat ik vanaf het begin al sterk het gevoel heb dat het een meisje wordt :D
    En daar heb ik al wel een leuke naam voor.
    Maar wilde even zeggen dat je een naam moet kiezen waar je je goed bij voelt en niet wat anderen erover zeggen.
    Succes
    Groetjes samantha

13. Britt16

Britt16 Actief lid

18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Maar ik vind ook dat sommige mensen hun dieren echte mensen namen geven. Ik ken een hond bij ons in de straat die heet Sandra.
    Dat is dan ook wat als je dochter ook Sandra zou heten.

Ik vind ook dat je gewoon op je gevoel af moet gaan.
    Onze naam die we in gedachten hebben is Kay. Van somige hoor ik ook mdat het een honde naam is.....Maar ik zet gewoon door.
    Hier heb ik die naam nog nooit gehoord.

Succes ermee
    Liefs Britt :)

14. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Haha, ik heb nu al verschillende mensen gehoord die een hond hebben die Joey heet. Ik vind het geen hondenaam, en wel een beetje vreemd als je ergens op visite bent en de hond heet ook Joey, maar het stoort me eigenlijk weinig verder ;)

15. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Je kan het ook anders zien, die mensen vonden de naam dus ook mooi, mooi genoeg om hun hond zo te noemen, want je geeft je hond toch ook een naam die je mooi vind ;)

Deel Deze Pagina