Hoi hoi, Ik zit al te lang met mijn neus in de namen... Misschien hebben jullie wel een hele andere kijk. Meisjesnaam is niet moeilijk, daar zijn we al bijna uit, maar die jongensnamen... Welke jongensnaam vinden jullie leuk bij L.ana en D.aan? Wat is je eerste ingeving? Groetjes
La.na, D.aan en Mara La.na, D.aan en Emma La.na, D.aan en Anne La.na, D.aan en Stan La.na, D.aan en Sam La.na, D.aan en Lucas La.na, D.aan en Joren La.na, D.aan en Roan La.na, D.aan en Niek La.na, D.aan en Casper La.na, D.aan en Beau La.na, D.aan en Jonas
De reden waarom ik de namen die ik heb opgeschreven heb opgeschreven is waarschijnlijk wel duidelijk, maar voor de zekerheid zet ik het er toch nog even bij: Omdat in de namen van de andere twee als klinker alleen maar een a voorkomt, lijkt het me leuk om dat bij de naam van de derde ook te doen. En eigenlijk vind ik Nathan dan nog het leukst, omdat daar ook twee a's in zitten, net als bij de andere twee namen... Caspar of Pascal ofzo zou dan ook nog gaan, maar vind ik dan weer minder mooi. Adam of Arjan kan ook nog. Maar goed, is natuurlijk geen eis, vond het gewoon grappig/leuk.
Bedankt voor alle reacties! Zie dat jullie toch ook dezelfde kant op kiezen als waar wij op uit komen. Kort en stoer. Een aantal namen staan al op onze lijst, zoals Tom, Ben, Cas, Bas... NiekeKris: Zitten leuke namen tussen. Maar we twijfelen een beetje, allemaal a's.... is dat niet een beetje te? Bij Daan twijfelden we daar al heel erg over, maar ja dat was gewoon echt de leukste!
Ik zou in eerste instantie ook zeker voor de naam gaan die je het leukste vindt. Maar bv. Nathan of Cas vind ik prima gaan bij L. en D., dat vind ik dan ook niet gezocht lijken oid...gewoon een heel andere naam. Maar dan moet je die naam wel leuk vinden, anders zou ik toch een andere naam kiezen.