We twijfelen tussen Thijmen en Fender. We vinden het beide leuke namen. Thijmen komt qua soort naam en klank meer overeen, Fender klinkt stoerder. Lijkt Thijmen niet teveel op Pepijn?
Fender is ook het engelse woord voor zo'n bumper van een boot en een spatbord van een motor. Fender is ook een bekend merk van gitaren. Zou dus zelf niet snel voor die naam kiezen. Thijmen vind ik wel een leuke naam! Wel wat veel ij-ij (pepIJn/thIJmen) voor mijn smaak.
Fender! Super leuke naam. Inderdaad stoer & je hoort hem niet veel al heb ik wel het idee dat het een populaire naam gaat worden. Thijmen is niet mijn ding. Alhoewel ik het wel mooier vind passen bij Pepijn dan Fender. En het jut & jul gehalte vind ik 100% meevallen hoor.
thijmen, maar dan is t idd wel erg ij en ij, dus dan vind ik Thieme leuker denk ik.... Fender nog nooit van gehoord, vind t niet echt een naam...Fedde wel...
Zeker weten Fender, wat een leuke naam zeg. Thijmen vind ik geen mooie naam en in combinatie met Pepijn ook erg jut&jul.
Onze zoon heet Siem...als het een meisje zou zijn zou hij Fiene geheten hebben. Eerst waren we erover uit dat als we ooit een meisje zouden krijgen Fiene af zou vallen vanwege dan 2x de 'ie' klank... Maar we twijfelden over veel meisjesnamen en vonden Fiene toch steeds de leukste nog. Het zijn twee individuutjes en we hebben er echt geen spijt van!