Hallo!! We willen ons dochtertje graag Myrthe/Mirthe noemen en willen graag een 2e naam erbij hebben omdat ons andere dochtertje haar naam ook al met de M. begint. Hebben jullie misschien leuke ideeën?
welke richting qua namen zit je op te denken?? vind het best wel lastig hihi.. Maar misschien als we weten welke richting je op denk dat me dan wat te binnen schiet?
Hee wat leuk, ook iemand die zoekt naar namen met een M! Bij ons is het nog erger, mijn naam en die van mn man beginnen allebei met een M., en die van onze dochter ook.. Gelukkig hebben we wel onze dochter nog een tweede naam gegeven anders zou het wel heel dramatisch worden met de post. Maarja, nu moet nr 2 dus ook een naam met een m! Hier is ons lijstje, voor een meid dan: Marelle Marilou Marinke Marlijn Maxime Meidi Meike Melin Melise Mena Menna Mera Mervi Mette Mex Mexi(e) Mia Mianne Milou Mina Minde Minke Minou Mirelle Mirthe We hebben al een voorkeur voor 1 als het een meid is, maar die ga ik hier nog even niet zeggen
@Enferma bedoelde ze niet gewoon een 2e naam in het algemeen omdat ze straks 2 dochters al met een M heeft? Hier wat opties als ik het goed begrijp zo Myrthe Aimée Myrthe Alexis Myrthe Celeste Myrthe Cécile Myrthe Loïs Myrthe Emma / Emilie Myrthe Faye Myrthe Felicia / Felice/ Feline Myrthe Yuna/ Yune Myrthe Sophie Myrthe Sophia Myrthe Isabel(le/la) Myrthe Noëmi Myrthe Olivia Myrthe Phileine Myrthe Julia Myrthe Rosanna/e Myrthe Roos Myrthe Helena Myrthe Joëlle Myrthe Juliëtte Myrthe Madée Myrthe Janna Myrthe Josephine Myrthe Eléonore Zo , hoop dat er wat voor je bij zit!