Ik ben bang dat we er niet uit gaan komen Onze dochter heet Milou en tja ik zou het wel mooi vinden als het een btje bij elkaar past Ik dacht aan Logan je hoort de naam nooit Nja ik dan niet en ik hou van Engelse/Amerikaanse namen... Helaas manlief niet hihi maar Lohan ging nog wel Wat vinden jullie van Logan en welke namen vinden jullie nog meer passen??
Ik vind Logan wat gek bij Milou. Ik vind Milou best wel Nederlands, en Logan juist heel Engels of Amerikaans. Maar op zich wel een leuke naam, voor een Engelse naam. En evenveel letters als Milou en weer een L erin, dus klinkt daardoor op zich ook weer wel samen. Wat vind je van Tobin? Misschien vind je ook leuk: Arlen - Dylan - Elvin - Emiel - Ewoud / Ewout - Felix - Filip - Jamie - Jelle - Linus - Lonny - Lucas / Lukas - Nolan - Roman - Rylan - Silas - Simon - Timon - Tomas - Tommy - Tyler
Logan is over het algemeen een jongensnaam, maar ik ken een babymeisje met de naam Logan. Ik vind het ook echt mooier voor een meisje. Milou en Logan moet ik aan wennen, want dat is het vaak, het went wel. Maar mijn eerste gedachten was dat past niet echt. Ik vind bijv. Liam er wel bij passen.