Jongensnaam

Discussie in 'Babynamen' gestart door inkie86, 30 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Ik ben bang dat we er niet uit gaan komen;)

Onze dochter heet Milou en tja ik zou het wel mooi vinden als het een btje bij elkaar past:)

Ik dacht aan Logan:) je hoort de naam nooit Nja ik dan niet en ik hou van Engelse/Amerikaanse namen... Helaas manlief niet hihi maar
    Lohan ging nog wel

Wat vinden jullie van Logan en welke namen vinden jullie nog meer passen??

2. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik vind Logan wat gek bij Milou. Ik vind Milou best wel Nederlands, en Logan juist heel Engels of Amerikaans.
    Maar op zich wel een leuke naam, voor een Engelse naam. En evenveel letters als Milou en weer een L erin, dus klinkt daardoor op zich ook weer wel samen.

Wat vind je van Tobin? :)

Misschien vind je ook leuk:
    Arlen - Dylan - Elvin - Emiel - Ewoud / Ewout - Felix - Filip - Jamie - Jelle - Linus - Lonny - Lucas / Lukas - Nolan - Roman - Rylan - Silas - Simon - Timon - Tomas - Tommy - Tyler

3. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Vind het leuk samen passen :)

4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Vind het erg leuk bij elkaar.
    Origineel ook.

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik vind het ook leuk bij elkaar. Geen Jip en Janneke maar toch lekker vlot. Het bekt lekker :D

6. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Logan is over het algemeen een jongensnaam, maar ik ken een babymeisje met de naam Logan. Ik vind het ook echt mooier voor een meisje.

Milou en Logan moet ik aan wennen, want dat is het vaak, het went wel. Maar mijn eerste gedachten was dat past niet echt. Ik vind bijv. Liam er wel bij passen.

Deel Deze Pagina