Hallo allemaal Ik ben nu 31 weken zwanger en wij weten niet of we een jongen of meisje krijgen. De meisjesnaam is allang bekend en daar ben ik ook zeker van... maar de jongensnaam is moeilijker! We hebben eigenlijk vanaf het begin dat we Mats allebei mooi vinden... maar nu heb ik zo mn twijfels... ik vind ook de naam Loek erg mooi! Wat vinden jullie? Ook andere suggesties zijn welkom! Want ik heb het idee dat mats en loek allebei niet de perfecte namen zijn... pff wat is dit moeilijk! Groetjes een twijfelaartje....
Ik vind eerlijk gezegd Mats leuker dan Loek! Misschien andere opties: Thijs Tijn Cas Thijmen Bastiaan
Mats! Maar ik kan niet goed een bepaalde smaak herkennen bij Mats en Loek, dus hierbij wat diverse jongensnamen: Hugo Florian Morris Jurre Sam Senn Sep Julian Julius Dean Levi Beau Benjamin Carsten Chiel Jesse Naud Pim Pieter Pelle Vince Wessel Timo Tim Tom Bram Mathijs Martijn Merijn Marijn Mick Milan Mike Bent Gijs Cas Floran Faber Fabian Lode Loet Leslie Laurens Chris
dank je voor de lijst met namen... kan ook niet echt zeggen wat onze smaak is... die is nogal wisselend en uiteenlopend! Misschien dat het daarom zo moeilijk is!
Ties? Hier ook 31 weken zwanger en ook nog geen naam. Bij onze dochter was het een stuk gemakkelijker.
Ik vind Loek leuker! Wat vind je van... Abel Adam Alex Alwin Arnoud Arthur Bas, Bastiaan Ben Cas, Casper David Diede Elian Emiel Erik / Eric Erwin Ewoud Felix Filip Flip Floris Gijs, Guus Hugo Ivo Jasper, Jesper Jelger Jelle Jelmer, Jelmar Joep Jonas Joos Jorik / Jorick / Yorik / Yorick Joris Kai Lars Lex Lode Luuk, Lucas / Lukas Marnix Maurik, Marnik Maxim Mees, Moos Melle Menno Michiel, Machiel Mick Niek, Niels Okke / Ocke Olaf Olivier Oscar / Oskar Otto Pelle Pim Quinten Raf Rien, Rein Rienk Rik / Rick Rink / Rinck Robbe Ruben Sem Siem Sjors Stan, Sten Stef Sven Teije Teun Thom / Tom Tijmen Tim Timo, Timon Tobe, Kobe Tobias Tuur Victor / Viktor Wouter
Ik vind ze allebei leuk Ik vind alleen de -ts aan het eind altijd wat lastig uitspreken. Maar wel erg leuk.
Allebei leuke namen. Mijn tip is; gebruik de naam een tijdje hardop (als je alleen bent of tegen een goede vriendin). Je voelt dan heel snel wat goed is.
Ik vind Mats leuker dan Loek (al vind ik dat ook n mooie naam). Misschien is Loet een leuke naam?? Heeft van beide namen iets. Wij hadden ook twee namen, met voorkeur voor 1. Pas na de geboorte hebben wij beslist, wilde gewoon zien wat t beste bij hem zou passen. Dus ms is dat ook nog n optie....
Hier in de buurt is een jongen geboren met de naam Kit. Vind het wel een hele stoere en aparte naam, maar ons net iets te apart. Loek vind ik ook leuk trouwens!
Ik vind Mats leuk, maar een beetje passé (sorry) en Loek vind ik echt leuker en pittiger! Loet ken ik overigens alleen als meisjesnaam.. Nog wat suggesties: Briek Charlie Espen Ferre Kick Koes Leoxx Loïck Mels Mink Moos Ole Onno Roemer Skip Zeger