Lieve dames, Onze dochter, J.ulia, krijgt een zusje. Nu willen we een beetje in de klassieke, romantische, maar toch stoere sfeer blijven. Net als bij oudste komen we er maar niet uit, terwijl onze smaak wel overeenkomt Manlief en ik hebben wat namen op een rij gezet en ik ben benieuwd welke jullie zouden kiezen. Naamsuggesties zijn ook welkom, hoewel er een paar bij voorbaat afvallen, namelijk: - Sophie/Sofie - Isabella (ik houd niet van die harde A klank aan het einde van deze naam ) Alvast bedankt! Oh en Jade wordt op zijn Nederlands uitgesproken!
Staan inderdaad ook op het lijstje, zij het wat lager. Ik vind de Engelse uitspraak van deze namen wel mooi, maar de harde A-klank aan het einde niet. Raar, maar bij J.ulia heb ik dat 'probleem' niet
O en lees net dat jade op zn Nederlands word uitgesproken. . Sorry ik stem vaak eerder dan dat ik lees.. Ik zeg dan toch Isabel
Elle. Mooie naam! Isabella vind ik mooi maar dat is geen optie lees ik. Jade vind ik echt absoluut niet mooi met de Nederlandse uitspraak...
Bedankt voor jullie meningen en suggesties tot zover! Hihi, ik verwachtte al dat er wat Jaadu/Djeet verwarringen zouden ontstaan inderdaad. Ik vind de Engelse uitspraak in het Nederlands (volgen jullie 'm?) juist weer verschrikkelijk. Maar ach, smaken verschillen! Tot nu toe loopt het dus best gelijk op. Ik vind zelf de schrijfwijze Isabelle zo leuk, omdat het klassieker staat en afgekort kan worden naar Belle. Manlief vindt deze schrijfwijze echter te lang bij J.ulia. Hoop op meer suggesties/meningen!
Isabelle en Ella vind ik erg mooi, en goed passen bij J.ulia! Misschien Isabelle het beste, juist omdat het minder op J.ulia lijkt dan Ella. En toch in dezelfde mooie romantische stijl.
Ik vind jade erg mooi, maar had al gestemd, voor ik zag dat de naam op z'n Nederlands word uitgesproken. Op z'n Engels vind ik de naam wel mooi, Nederlands vind ik hem heel "boers" klinken. Sorry. Ik ga nu voor Isabel.
Isabelle en Jade vind ik allebei heel erg mooi. Isabel ook, maar net iets minder romantisch qua klank. Ella vind ik het minst, maar eigenlijk nog steeds wel leuk Andere opties in dezelfde sfeer: Mare Rosalie Eline Feline Stella Olivia
Elle het leukst en ook het mooist bij julia. persoonlijk vind ik isabel/isabelle ietsie te lang. Belle vind ik ook leuk!