We wilden eigenlijk geen naam die met een L begint, want onze zoon zijn naam begint met de L. Maar toen hoorde ik deze 2 namen en twijfelen we tussen Liz of Liv. Het zijn tot nu toe de enige namen die we allebei mooi vinden. Ze krijgt ook een tweede naam, dat heeft onze zoon ook, dus in de knoei komen met de post zal dan ook wel mee vallen denk ik. Toch? Wat zouden jullie doen? Ik neig zelf meer naar Liz. En ik maar denken dat een meisjesnaam bedenken makkelijker was
Hier zelfde dilemma nu we voor nummer 2 gaan, maar besloten dat omdat het de naam is voor ons de 2e ook met dezelfde letter te laten beginnen ze hebben ook beide 2 namen dan
Helemaal mee eens!! ik zou het ook gewoon doen!! ik zou me er geen zorgen om maken dat beide kinderen dezelfde voorletters hebben Ik vind ze beide leuk, maar vnd liz dan net iets leuker
Hoe heet je zoontje? Ik zou ook nooit dezelfde letter nemen, maar soms vind ik het ook niet storen! Liv vind ik heel mooi! Als het bij ons een meisje was geweest heette ze Lio!
Als dat voor jullie echt de naam is, dan gewoon doen! Ik vind Liv denk ik net iets leuker dan Liz, ligt ook een beetje aan de naam van het broertje.
Zelfde voorletter maakt weinig uit hoor denk ik, zeker als ze ook beide een tweede naam hebben. Vind zelf Liv net iets leuker dan Liz denk ik.
Gewoon doen, zie geen probleem om zelfde letter. Vind Liv net iets leuker, maar is erg populair. Misschien daarom toch Liz leuker.
Ons zoontje heet L.iam, ik denk dat beide namen wel passen. Populariteit is dan weer geen deal breaker voor ons.
Ongeveer de helft van onze familie heeft zelfde voorletter. Omdat tweede naam allemaal anders is hebben we er geen problemen mee. Het enige is dat een B en D erg op elkaar lijken dus daar zou ik wel rekening mee houden bij de tweede naam.
Liz! Klassieke mooie sterke naam. Liv vind ik ook wel mooi maar lastiger uit te spreken en lijkt meer een hype naam.
Beide vind ik leuk! Liv net iets leuker. Gewoon een tweede naam met een andere letter kiezen, geen probleem hoor. Officiele post krijg je altijd met je voorletters dus verwarring zal wel meevallen (spreek uit ervaring) succes met kiezen!
Ja, wij hebben de naam vast staan voor een van onze dochters maar de naam komt nu wel erg vaak voor op zp! Maar goed, bij mij in de omgeving heb ik de naam nog nooit gehoord en ik woon in een grote stad.
anders kun je er altijd nog Olivia van maken, roepnaam Liv, Of Elizabeth, roepnaam liz. Onze kinderen hebben ook een volle naam en een roepnaam omdat we dat mooi vonden. zelfde eerste letter zou mij ook niet uitmaken.. Succes er mee!