Hallo iedereen, Vandaag ben ik al 3 maanden zwanger. Ik heb een top 3 met meisjesnamen: *Lumen *Nim *Hazel Maar geen enkele jongensnaam vind ik precies mooi Ik wil echt graag een korte krachtige naam die absoluut niet veel voorkomt. We hebben al een dochtertje genaamd: Mirre . De naam zou hier dus ook bij moeten passen. Welke meisjesnaam vinden jullie de mooiste en iemand ideetjes voor een jongensnaam ? Niel en Finn vond ik best mooi voor een jongen maar komt hier in de buurt dan ook weer al zoveel voor . Graag een beetje jullie hulp... want je zult zien dat het een jongen gaat zijn
Ik vind Nim echt super leuk! Jongensnamen kan ik je niet mee helpen dat vind ik zelf ook heel erg moeilijk
Tobe Tobias Kalle Pelle Silvijn Nouk Jules Tijm (ook een 'natuur' naam) Espen Voor een meisje bijvoorbeeld nog Jade Lilly Perla Violet
Ik ken het. We hebben onze zoon Lars genoemd en de tweede, als dat een jongetje word, wordt dat Sem waarschijnlijk. Lekker kort en krachtig. Daan en Finn stonden ook op ons lijstje. Wij willen graag de tweede naam naar de oma's vernoemen (Harmanna en Jantje Albertje) vernoemen, dat valt nog niet mee... Wat een tour he, om een mooie geschikte naam te vinden... Succes!!
Meisjesnaam vind ik Nim leukst. omdat het wel aparte namen zijn kan ik niet zo op, en passende jongensnaam komen
Gaaf die namen!! Ik vind Hazel echt heel tof. Nim kan trouwens ook voor een jongen. Andere ideetjes: Elvis Gus Luca Otis Tobe Magnus Orson Stellan Sterling Kai Elm Pip Lux Astor / Aster Cedar, Ceder Linden Storm Arthur Oscar Sylvan Felix Flynn Phineas Spruce Aspen Bo / Beau Juneau Austin Silver Harley Hero Link Iggy Junius Raven Otto Silas Tobin Noam, Noah
Hazel vind ik t mooist voor n jongen: Djint Kyo Keje Lasse Cal Per Bruno Evan Serge Gideon Farren Diek Zane Kaja Argo Arvin Elco Gwan Ravi Levai Rocco Mink Borre
spreek je Hazel op z'n engels of op z'n nederlands uit? En weet je dat Lumen de eenheid van lichtsterkte is? (net als kilo van gewicht?). Nim vind ik een erg leuke meisjesnaam!!! ook mooi bij Mirre! jongensnamen is moeilijk hoor! Mas Vido Brik Den Ferro
Hallo, danku allemaal voor de reacties en ideetjes! Rhune was idd ook nog een jongensnaam waar we aan dachten.. maar komt hier ook wel vrij veel voor. Tijm vond ik mooi maar de papa niet Dat Lumen de eenheid van lichtsterkte is dat weten we hoor Hazel wel gewoon op z'n Nederlands uitspreken. Ik had ook al gehoord dat Nimm een jongensnaam is maar ik beeld me bij deze naam echt een meisje bij voor Dus zal te raar zijn mocht dit de jongensnaam worden. En zou Lume ( zonder N vanachter ) ook een jongensnaam zijn ? misschien wel een leuk idee om dan als meisjesnaam Nim te nemen en voor een jongen Lume . Ik ga het deze avond eens voorstellen danku allemaal! Nog meer ideetjes zijn altijd welkom! Ik moet hier toch altijd weken/maanden over kunnen nadenken... zo'n naam is tenslotte voor iemand voor de rest van z'n leven.