Wat vinden jullie van de jongensnaam Kyler? Ik heb gelezen dat ie niet veel voorkomt, dat het een Nederlandse naam is en dat het "boogschutter" betekent. Ik vind hem toch wel erg stoer!
Nederlands? Hoe spreek je het dan uit? Ik dacht aan Amerikaans, als je zegt kai-lur ??? Tis wel stoer, ik kende het niet!
Niet mijn smaak. Stoer is hij wel. Maar naar mijn idee misschien wel een beetje te hard. Ik heb het idee erbij dat als je hem roept, hij hoog op vliegt. Ik vind Tyler dan nog leuker.
Kyler vind ik niet mooi. Het doet me denken aan het werkwoord keilen. Of als een naam die bedacht en afgeleid is van Tyler. Ik zou eerder voor Tyler gaan of Kyle. Al denk ik dat je bij zowel Kyler als Kyle problemen met de uitspraak gaat krijgen, dat mensen het als Kieler of Kiele gaan uitspreken.
Leuke naam ! Niet veel voorkomend, maar toch niet al te raar. En veel makkelijker uit te spreken dan Kyle.
Het is volgens deze site een Nederlandse naam die vooral in Engelstalige landen voorkomt. Engels dus en dan spreek je hem uit als Kailer. Als het NL was geweest had je het nl uitgesproken als Kieler (y-grec). Niet mijn smaak, maar dat is geen enkele Engelse naam, wel apart