Hallo dames, Zaterdag weten we wat het geslacht is van ins kindje. Maandag hebben we al even stiekem tussen de beentjes mogen kijken en waarschijnlijk krijgen we er een zoontje bij. Nu dus opzoek naar een mooie naam. Onze zoon heet M.oreno en onze dochter D.elana maar het liefst willen we nu een kortere naam omdat onze namen ook al redelijk lang zijn (5 en 7 letters) Wie geeft ons een zetje op de goede weg??
thanks, de bovenste vind ik niks en de onderste 2 zijn al ongeveer bezet om ons heen....(Romana,Rhivano)
Emilio vind ik er leuk bij! Ok niet kort maar als jullie allemaal langere namen hebben zou ik juist weer gaan voor een wat langere naam anders valt hij er zo buiten.
ik vind t wel leuk een korte naam bij al die lange namen ik weet niet of er wat tussen zit maar doe zomaar een gooi M.oreno, D.elana en Jules (juul) M.oreno, D,elana en Vince M.oreno, D.elana en Ryan M.oreno, D.elana en Jort M.oreno, D.elana en Milo M.oreno, D.elana en dex M.oreno, D.elana en Sjoerd M.oreno, D.elana en Gino ik vond jongensnamen best lastig
Wat grappig dat je Jaycen op schrijft, mijn zoontje heet zo en heb het nog nooit eerder op deze schrijfwijze gezien
Ik zou zelf gaan voor een naam die ongeveer even lang is als de namen van je andere kindjes. Maar goed, dat is niet wat je zoekt. Bodhi Jayvi Novi Rowi Jareau - Jaro Arlo Gio Ingo Nino Brendo Lauro Nio Chandro Fenno Jesco Nando Zino Landro Rocco Tjendo Zenyo Jestro Lino Rico Xenno Vico
Nando staat al op ons lijstje vanaf de komst van onze eerste zoon. M.oreno heeft ervan gewonnen Ik vind N.ando nog steeds leuk maar weet niet of dat dé naam is voor ons
Ik vond het best nog wel lastig, wss zitten er wel wat dubbelen bij : - Mauro - Matteo - Senne - Leandro/Leano - Milo - Jarno - Midas - Rafael - Keano - Ilias - Gian - Manu - Danté - Senté (uitspraak wat je leest) - Eli - Tiago - Dorian - Levin - Kjento - Luca - Giovanni - Renzo - Jenairo - Roan - Valerio - Gino - Ravi - Killian