Hey dames, Wat vinden jullie van Vere? (eventueel geschreven als Veere) Ik hou van korte nederlands klinkende namen. Ik zal vast een paar reacties voor zijn Veerle vind ik niks en Vera vind ik veel te populair Andere namen die nog rondzwerven in mijn lijstje: Caro Aaf Oona Aanvullingen zijn meer dan welkom!
Leuk! Vere of veere maakt niet uit, allebei leuk Vind het absoluut de leukste van het lijstje die je geeft..
Ik vind Veere een prachtige namen, mooier dan Vere. Aaf en Caro zijn niet echt mijn ding. En Oona vind ik niet de mooiste naam, maar ik ken een heel lief meisje die Oona heet. Dus ik krijg het niet over me hart om iets stoms over de naam te zeggen...
Ik zou Vere doen, want bij Veere heb ik het idee dat je de l bent vergeten krijgt ze later vast vaak vragen over 'staat je naam wel goed zo?' En vind het ook mooier met 1e. Is ook wat internationaler mocht ze later in het buitenland gaan wonen
Caro! Vere vind ik geen naam, voelt alsof je de n bent vergeten. Veren zitten aan een vogel. Veere doet me dan weer denken aan Veerle, dat ik overigens veel mooier vind.
thnx voor de reacties! Ik geloof dat ik zelf schrijfwijze Vere het mooist vind, simpel, net als Vera. Vere in zeeland?? nog nooit van gehoord en lucky me, ik woon niet in de buurt En ik moest best wel lachen om de vogeltjes, zelf echt nog nooit aan gedacht. Hebben jullie nog andere ideetjes voor mij??
Vere vind ik erg leuk! Caro vind ik niet zo leuk, Cato wel geweldig! Oona vind ik wel oké, maar lang niet zo leuk als Vere! Aaf vind ik onaf, lijkt net een afkorting. Aafke vind ik wel erg leuk. Ideeën: Fiene / Fien Elle Lize Ise Cato Nieke Aukje