De naam aliya, Er zijn verschillende manieren om het te schrijven maar vind ze allemaal zo geknutseld overkomen.. Wat is nou de mooiste manier om het te schrijven? De tweede naam word Nora of Norah. Die schrijfwijze hangt weer af van hoe aliya geschreven word
Hm nee dat is het allemaal net niet.. Te geknutseld.. Dan vind ik de schrijfwijze aliya tot nu toe het mooiste..
Er is volgens mij geen originele spelling.. Ik lees echt overal wat anders.. Aaliyah vind ik echt weer zo langdradig en ordinair staan terwijl aliya voor mij inderdaad ook niet 'af' lijkt.. Ik denk dat ik het toch maar bij aliya hou als ik deze opties zie staan... Qua uitspraak vind ik het een super mooie naam maar qua schrijfwijze weer niet haha heel stom..
Ik vind Alia denk ik het mooist omdat het het eenvoudigst gespeld is. Daarna Aliya. De andere opties vind ik zelf niet mooi. Oh, en Nora ipv Norah. Maar ik heb zelf niets met een eind-h
Nee die h op het eind staat een beetje ordinair of niet? Bij Norah vind ik het juist weer leuk staan maar bij aliya niet... Of staat het wel?
Ik zou zelf voor de meest simpele variant gaan: Alia. Maar ik vind Aliya ook mooi en niet te gekunsteld.
Aliya Norah Aliya Nora Aliyah Nora Aliyah Norah Ik ben zelf nogal visueel ingesteld, dus heb alle opties met de namen even op een rij gezet. Ik zou denk ik de bovenste optie kiezen, mooie combinatie
Ik vind het niet ordinair staan, maar wel overbodig. Bij Nora ook trouwens. Ik ben geen fan van een h achter een naam als het verder geen enkel doel heeft. Ik zou dus gaan voor Aliya Nora.
Nee ordinair vind ik het niet, maar wat Amethist zegt vind ik ook, de 'h' is overbodig. Daarom hebben wij ook voor 'Sara' gekozen Dus ik zou zelf Aliya Nora doen, en anders Aliya Norah