Malle, balle, ralle, lalle. Ehm je kunt er best veel op rijmen, maar dat kun je met wel meer namen. Ik hou er niet van. Maar ik denk dat als ze willen pesten, ze dat toch wel doen, hoe triest ook. Ik vind het geen erge pestnaam. Niet raar.
Ik vind het wel meevallen en namenrijmpjes kun je met zoveel namen, als je er goed over nadenkt. Kalle is gewoon een heel mooie bijzondere naam. Vlotter dan Magnus Wat vinden jullie van Lasse dan?
Ik vind Kalle veel leuker dan Magnus. En idd als ze willen pesten doen ze dat toch wel dus ik zou lekker voor Kalle gaan! Succes!!
Kalle is een prima jongensnaam, ik houd wel van Scandinavisch. M.i.; ook al zou een naam 'leuk' rijmen, pestgevoelig ben je niet door je naam (was het maar zo simpel...). Magnus is ook mooi... Kalle Magnus
Kalle vind ik wel meevalluh ... hihi dat rijmt. Maar volgens mij is het niet echt een pestnaam. Mijn kleutertjes kunnen zelfs lachen om rijmpjes als ruben- de- puben of matthijs-de-patthijs. Magnus is niet mijn smaak en lijkt me eerder om te plagen.
Dank jullie wel voor reactie magnum vind ik nog steeds wel mooi twijfel te erg ik denken tocht dat het Kalle word