Sinds donderdag weten wij dat ik een klein mannetje in mijn buik heb. Helemaal blij natuurlijk, maar nu op zoek naar een naam. We vinden het ontzettend lastig... Want wat past er nou bij Elize? Wij weten nog niet waar we het zoeken moeten, dus wie weet komen we met jullie hulp al een eind op weg. Alvast bedankt!!
Met Elize kun je eigenlijk alle kanten op mits het ook een klassiekere naam is. Ik zou zelf dus niet gaan voor een Jayden of een Mason. Maar eerder voor een Bas, een Martijn of een Tim(othy).
Kan heel veel bij wel, eigenlijk Ideetjes: Adam Alexander Arthur Bastian David Erik Felix Hugo Jonathan Julian, Julius Kasper Leander Louw / Lau Lukas Machiel, Michiel Marick Max Merijn, Merlijn Olivier Oscar Otto Sam Sebastian Simon Thom / Tom Thomas Tim Timo Tobias Victor Walter
Ik ken jullie smaak natuurlijk niet maar hier wat ideetjes. Dit vind ik zelf mooi klinken: Elize en Ramon Elize en Jasper Elize en Silvijn Elize en Wouter Elize en Hugo Elize en Quin(ten) Elize en Olaf Elize en Gijs/Guus Elize en Hidde Elize en Vince
Elize & Daniėl Elize & Bram Elize & Lukas Elize & Thijmen Elize & Jurre Elize & Lennart Elize & Pepijn Elize & Tycho Elize & Thom
Wij zouden zelf ook niet kiezen voor een jayden of mason... Maar wat dan wel. Heb al veel namen voorbij zien komen maar nog geen "wauw dat is hem!". Dat hadden we bij Elize wel en hopen wij nu weer te hebben.
Elize en Yannick Elize en Xavi Elize en Simon Elize en Silvan Elize en Morris Tja eigenlijk kan alles wel?
Oh, Thijs zo zou onze oudste heten als ze een jongen was geweest . Andere namen die op ons lijstje stonden en misschien aansluit bij jullie smaak: Stef Jop Koen Thomas
Thijs past er goed bij! Bas Job Jonathan Mark Sander Hugo David Manuel Daniël Dani Lars Gijs Victor Jurriaan Justin