we komen er niet uit rrr

Discussie in 'Babynamen' gestart door Melaniejj, 23 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

de leukste naam bij past bij jaylynn

1. bentley

2. mason

3. levi

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    We zoeke naar meningen van andere we hebbe een dochtertje die heet jaylynn en nu komt er een jongen aan tot de 20 weken echo hebben ze ons verteld dat het een meisje zou worde dus over die naam waren we het eens maar nu zitten we met 3 namen

Bentley
    Mason
    Of levi

Welke naam vinden jullie het leukst bij de naam jaylynn passen ?

2. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Bentley :)

3. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Bentley.. Al vind ik dat meer een naam voor een hond.. Maar de andere twee vind ik helemaal niet leuk, dus maar voor deze gekozen..

4. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik vind ze allemaal wel bij de naam van zus passen, dus ik heb gekozen welke ik dan het leukst vind, me voorgesteld dat een man zich aan me voorstelt met een van deze namen. Dan vind ik Levi het mooist. Bentley te kinderachtig en Mason te plat.

5. MamavC

MamavC Niet meer actief

Levi op zn Nederlands :) anders Bentley.
    Mason vind ik niks, echt afgezaagd :p

6. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Mason vind ik heel leuk
    De andere niet leuk

7. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Ik vind de naam van zus niet leuk, maar Bentley past daar het beste bij. Levi vind ik zelf het leukst, maar vind ik minder goed passen.

8. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Levi maar de namen zijn niet mijn smaak.

9. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    Dat kan natuurlijk dat je de naam van de zus niet mooi vind nacho
    Ik zelf ben van engelse afkomst vandaar dat de namen ook engelse/amerikaanse afkomst hebben

Valt me wel op hoe vaak de naamt bentley word gekoze leuk haha had ik niet verwacht

10. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.121
    5.041
    113
    Vrouw
    Ik vind Bentley er het beste bijpassen, maar Mason mooier.

11. maviju

maviju Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.080
    128
    63
    Ik vind Bentley het beste passen!

12. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik vind ze er alledrie bij passen...maar heb gestemd voor Mason.

Ok, het is een populaire naam, maar ik blijf dit toch gewoon een hele mooie en mannelijke naam vinden. Ik zie dan een beer van een vent voor me haha.
    Hoe wil je Levi uitspreken? Normaal hou ik van de engelse uitspraak, maar in dit geval zou ik voor de nederlandse uitspraak kiezen.
    En Bentley is mijn smaak niet. Voelt voor mij hetzelfde als Gucci, Porsche, Prada enz. Maar dat is gewoon een kwestie van smaak ;)

13. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    Daisykesie .. levi indd in het nederlands maar iik vind het in het engels zeker zo mooi

14. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Levi. Mason kan ook..

Bentley vind ik echt niet mooi.

15. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ook binnen de Engelse/Amerikaanse namen heb je natuurlijk een hoop verschillen qua stijl/type en het gevoel dat een naam bij je oproept. ;) Ik ben het verder met Nacho eens. Het zijn mijn type namen niet, maar ik vind Bentley dan het beste bij de naam van zus passen.

16. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven

Dat klopt.. jaylynn heeft in engeland dan ook een heel ander "klasse" dan in nederland hier delen ze je in vakjes in bij bepaalde namen dat is daar minder

17. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Bentley vind ik echt vreselijk. Een merknaam, hondennaam etc., Levi en Mason vind ik wel ok. Levi: stoer, maar ook lief. Mason: net wat mannelijker en volwassen.

Ook bij Jaylynn vind ik Mason het beste en mooiste passen.

18. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.332
    113
    Vrouw
    Mijn stijl namen zijn het niet...
    Bentley vind ik ook een rare naam: genre Mercedes, Gucci, Chanel etc. Leuk voor een chiwawa :)
    Levi vind ik een ok naam, Mason idd ook ok voor een volwassen man.

19. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Nou, dat is niet mijn ervaring hoor... Maar het maakt ook niet uit. Wat boeit het jou dat er mensen zijn die de namen van jouw kinderen niet mooi vinden? Mijn zoontje heet Jurriaan en dat vinden ook zat mensen niet mooi. Ik vind dat prima. Zolang de mensen om mij heen en waar ik mee omga het wel een mooie naam vinden. Dan past hij namelijk. Maar het is nogal wiedes dat iemand die zn kindje Delano heeft genoemd niet staat te juichen bij een naam als Jurriaan. Dat geeft toch niks?

20. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven

Dat boeit me indd ook helemaal niets haha en al vinden de mensen om me heen de namen niet mooi boeit me dat ook niet mijn schoonouders vonden de naam jaylynn ook helemaal niets dat houd me niet tegen me kind zo te noemen als ik dat mooi vind ik heb verder aparte namen die ik mooi vind maar als ik net zoals jou jurriaan hoor of bijv finn en vind ik dat ook mooi hoor maar ik vind het niet bij de naam van mijn dochter passen

Deel Deze Pagina