Ik vind Elias en Casper leuk, Casper nog net wat leuker. Marcus vind ik te romeins en Benjamin vind ik alleen leuk voor een jongste kind.
Allemaal leuk! Ik vind Benjamin het minst leuk, hoewel ik niet echt weet waarom. Kan niet kiezen tussen de anderen, staan allemaal op mijn lijstje
Benjamin of Elias. Casper vind ik ook mooi, maar ik moet toch teveel aan het sprookje denken en daarnaast de serie Casper en Emma, waar de jongste verzot op is. Misschien hoor ik hem een beetje teveel daardoor
Elias! Klinkt vriendelijk. Benjamin vind ik ook wel leuk, maar alleen met Engelse uitspraak. Als ik zelf een zoontje zou krijgen zou ik denk ik kiezen voor Elia of Elijah.
oeh, moeilijk dit. Ik vind ze alle drie mooi, ik denk Elias de mooiste. Benjamin vind ik alleen maar leuk als het echt de allerjongste blijft.
Marcus' en Benjamin. Marcus' hoor he niet vaak en vind ik eigenlijk wel lekker stoer! Dat me dnken aan stoere goden uit de mythologie.
Allemaal hele leuke namen! Onze jongste zoon heeft als tweede naam Benjamin. Voor hem had ik eerst Casper in gedachten als eerste naam, maar we hebben uiteindelijk voor Oscar gekozen. In jouw poll heb ik Casper gekozen. Tijdloze, stijlvolle naam!
het blijft lastig. mijn man vind Marcus en Benjamin het leukste en ik vind Casper en Elias het leukste. dit word ook echt het laatste kindje.
Casper! Mijn vriend heeft destijds zijn veto tegen deze naam uitgesproken, maar ik blijf hem erg leuk vinden. Als we nog een keer een jongen zouden krijgen, dan probeer ik hiervoor in de plaats Jasper op de shortlist te krijgen (Jasper is ook een internationaal bekende naam)