Hoi allemaal, Ben bijna 22 weken in verwachting van een jongetje! ! We vinden het alleen zo moeilijk om een naam te vinden We willen een beetje appart maar ook weer niet te en niet te Nederlands. We zijn er nog niet uit maar hebben nu een paar namen op het lijstje. Ik vind Jave mooi. Maar vraag me af hou zouden jullie dat uitspreken? Alvast bedankt! Groetjes mailey
Ik lees het ook als Dave maar dan met een J...dus ik spreek de naam uit als ''Djeef". Jaavuh vind ik een beetje raar(en zo vind ik het ook geen mooie naam), je zegt ook geen Daavuh bij Dave.
Hier ook Djeef! Vind het niet lelijk klinken, maar vind het ook niet mooi. Op papier vind ik het overigens wel leuk staan!
Poeh, lastig zeg! Ik zou denk ik Gahveeh zeggen, omdat het spaans aandoet en aan Javier doet denken. En dat is Gahviejeeh qua uitspraak. Maar Jaavee, Jaavuh of Djeef vind ik ook niet gek qua waar t op zou kunnen lijken. Wat had je zelf in je hoofd?
Ik zou toch echt Djeev zeggen als ik het zo zie staan.... Ben inderdaad wel benieuwd hoe je het zou willen uitspreken? Misschien kunnen we dan nog tips geven voor de spelling.