Hoi dames, Ik ben op zoek naar een tweede meisjesnaam die naast Tara past. Wij hebben een zoontje en hij heeft ook twee namen. Zijn eerste naam is dan zijn roepnaam maar mocht hij die ooit niet leuk vinden kan hij nog makkelijk switchen naar de andere Inmiddels hebben we ook al weer een nieuwe jongensnamen. Nu dus nog voor de naam Tara. Die hebben wij al 6 jaar en zijn er nooit vanaf gegaan.. Suggesties zijn welkom
Haha dank je wel! Ik vind het een stoere naam ook. Mijn zusje vind hem verschrikkelijk veel te hard haha.. Ik hoop dat het ooit nog mag lukken en misschien wel twee keer ook (derde zwangerschap zou dan echt spontaan moeten, en die kans is zeer klein) maar zou zowel onze jongens als meisjesnaam die we nu hebben echt willen gebruiken
Leuke naam, Tara. Hier wat suggesties, misschien zit er iets tussen: Tara Lynn Tara Mae Tara Lise Tara Loïs Tara Belle Tara Ninthe/Jinthe Tara Fee/Fay Tara Elin Tara Indy Tara Evie Tara Iris Tara Chloë Tara Zoë Tara Linde Tara June Tara Marise Tara Lotus Tara Eden Tara Lilly Tara Joy Tara Jill Tara Naomi Tara Sue Tara Ilene Tara Elora Tara Jasmijn Tara Milou Tara Mylène Tara Selene Tara Suzette Tara Esmée Tara Fenne Tara Lonne
Ik vind Tara ook erg hard. Voor een reservenaam zou ik dus voor iets zachters gaan. De klemtoon op de laatste lettergreep vind ik er goed bij passen. Danique Sophie Jolijn Marise Louise
Tara Leona Tara Florine Tara Aimée Tara Liza Tara Juline Tara Viënna Tara Malí Tara Marie Tara Liz Tara Danae Tara Lou Tara Jess