.. O.tis? Deze naam hebben wij al járen voor een jongen, maar voor een meid: geen idee. Overigens nog niet zwanger, maar vind het altijd leuk om erover na te denken en lijstjes te maken (wie niet haha). Kom maar op.
Ik vind O.tis niet een ''doorsnee'' 13 in een dozijn naam, dus vind ik er bijvoorbeeld ook geen Julia, Tess of Sofie bij passen.... Wat ik er wel bij vind passen is: Veron Senne Nim Edie/Evie Elvi Mika/Mica Qwin/Quinn Ide Ilvy Juun Neva Aure Skye Ivy Brynn Desi/Dewi Luka Lila Levi Indi Riva Kess Freya Phoebe Sascha Isla/Ayla Stella Mirre Sadie Elin Mera Ember Cleo Misja
Leuke naam! Misschien: Juno Maxe Niva Jule Sera Eden Lola Isen Alix Zara Isla Moon Faye Loïs Lily Lexi Cara Leia
Abby Aurora Ava Caro / Karo Charlie Dana Dewi, Demi Diede Doris Eden Elin Ella, Elle Elsa, Else Emmy Evie / Evy Fay Fem Fiene, Fenne Ida Indy Ise / Ize Isolde Iva, Ive / Yve / Ieve Ivy Izzy / Izzie Jade Jess Jula Juliët Katie Kato / Cato Kiki Lara Laurie Lenne Lente / Lenthe Liene, Lieve Lilou Lily / Lilly Lindy Livvy, Liv Liva, Lova Livia Liz, Lizzy / Lizzie Lize Lucy Lune, Luna Maeve Marlie / Marley / Marly Maya Mia Mirre Nena Niene Nika, Nila Ninthe Nola Nore Novi, Nova Philou Pip, Pippa Quinty Rana Reva, Riva Rhodé Rivka Robin Robine Romée Ronja Rosa, Rosie Roxy Ruby Sanna Sari, Sare Siene, Sien Skye Stella Summer Suze, Suzy Tamar Tara Tessel Tirza / Thirza / Tirsa / Thirsa Vieve Vita, Vida Yentl Yinthe Ylva Ziva Zoë / Zoe / Zoey
Otis vind ik een nogal "exotische" naam, misschien omdat ik de naam vooral bij Surinamers zie. Daarom vind ik de namen die als suggestie worden gegeven eigenlijk ook niet zo erbij passen.
Bedankt voor de reacties. Er zitten wel leuke namen tussen, maar de wauw-factor is er nog niet. Misschien ook wel leuk om te weten: Ikzelf ben getint (maar niet heel donker) dus ons kind zal niet spierwit zijn en hoogblond haar krijgen Zelf vind ik Nika, Luna en idd Nina erg mooi, maar ml vindt ze 'wel oké..'. Niet goed genoeg dus haha. Hij vindt Bibi(che), Maya of Jaime (are you kidding me? ) leuk. Bibi vind ik ook leuk maar is het ook net niet haha. Post lekker door, wie weet doe ik meer inspiratie op! Bewaren
Bij Otis vind ik passen: Arwen Djuna Aurelie Phaedra Nymphe Isolde Timna Neona Leilani Sylvana Venus Judy Coral Gemma Maylin Neva Kanzi Dawn Aeila Zaza Medea Vesper Octavia Saffira Mabel Aurora Zoiets?