Wie weet er nog een jongensnaam in het genre van Jonas, Ruben en Thomas. Ik vind Jonas erg mooi maar mijn vriend is het daar nog niet mee eens. En Ruben vind ik ook leuk maar komt zoveel voor op het moment. Thomas vind ik ook erg leuk maar het mag niet met een T beginnen want de achternaam van mijn vriend begint al met een T. Dus heeft er iemand suggesties?
matthijs robin julian daniel joris jasper uh, meer weet ik even niet, ik ga zelf namelijk voor korte namen
hey allemaal super bedankt voor het meedenken! Ik ben er nog niet uit.. Nou ja ik wel, maar we zijn het nog niet eens... Snap ook eigenlijk niet waar hij zich mee bemoeid.. Hij heeft de achternaam al mogen kiezen.. Maar ja als er nog meer suggesties zijn dan hoor ik het graag! groetjes Lotte
uhhh Lotte, ik vind Jonas ook super. Ook hier thuis een man die daar niet overtuigd van is. Bij ons wordt t Viggo. Als t een jongetje is dan he ! haha.
Het probleem is dat hij eigenlijk alles wat ik zeg niet mooi vindt.. en ik alles wat hij noemt niet wil of tevaak vind voorkomen.. Dus eigenlijk hebben we nog helemaal niks.. En we hadden de afspraak gemaakt toen we de erkenning gingen regelen dat ik uiteindelijk de doorslaggevende keuze mocht maken. Omdat we voor zijn achternaam hebben gekozen, maar ja er is dus nog helemaal niks om uit te kiezen en over 2 weken mag ons kindje geboren worden... Dus de tijd begint te dringen... Maar Viggo is ook een leuke naam, maar ook dat vindt hij volgens mij niks..
Ik ben dan nog niet zwanger, maar ik denk al wel over namen na. Over de meisjesnaam zijn we het al jaren eens. Maar die jongensnaam...hij vindt echt niks leuk...grgrg. En daarbij moet het zowel in het Nederlands en het Spaans uit te spreken zijn. Jonas vind ik ook een erg leuke naam!
Hij vindt vanalles leuk.. Alleen vind ik dat dan echt helemaal niks. Wil hij dat arme kind ineens loet(je) gaan noemen..