Dames, Nu mijn uitgerekende datum in zicht is begin ik ontzettend te twijfelen over de naam!!! Mijn man en ik hebben al een hele tijd een naam in onze gedachten namelijk Loïs (uitspraak lowis/lo-is). Andere Namen die in onze lijst staan zijn; Eloïse Romée Esmée
Leuk. (Met de uitspraak die jij noemt dan. Lojs als uitspraak vind ik niet mooi.) Eloïse vind ik ook erg mooi. Loïs kan dan ook de roepnaam zijn. Romée en Esmée zijn minder mijn smaak, maar prima namen. Vindt Danae iets mooier.
Lois vind ik echt niets. Alle andere 3 namen vind ik mooier, hoewel Eloïse echt prachtig is. Esmée en Romée vind ik wel ok.
Ik vind alleen Romée niet mooi. Eloïse prachtig, Esmée mooi maar hoor ik hier in de omgeving veel en Loïs ook leuk.
Hier ga je echt niks mee opschieten maar alleen maar meer twijfelen. Iedereen vind een naam anders leuk, niet leuk of gewoon afgrijselijk. Wat is de reden dat je twijfelt? Daar draait het om...vind je m te soft, te hard, niet bij je passen enz enz?
Ik vind Loïs er leuk! Hoe lang moet je nog? Twijfel aan het eind van je zwangerschap is heel normaal 😊 Maar jullie hebben niet voor niets deze naam vast staan. Zou zonde zijn als je achteraf spijt hebt omdat je op het allerlaatst toch geswitcht bent.
Loïs! De andere namen zijn in het buitenland niet uit te spreken, behalve Eloïse dan (vind ik ook mooie naam maar wel minder vlot).
Eloïse vind ik veruit het mooist! Esmee vind ik een beetje geweest en lois en romee ken ik meisjes die zo heten en best wel verwaande meiden zijn dus niet zo'n goede associatie.