Hoi hoi wij zijn in verwachting van ons 2e kindje onze dochter heet Grijs nu zoeken we voor ons 2e kindje ook een stoere niet vaak voorkomende naam jongen&meisje.Iamand suggesties??
Ik denk dat Grijs misschien een typfout is. Aangezien er tot aan 2014 geen mensen in NL zijn geboren die zo heten.
Grijs? Hoop op een typfout Maar waar ik aan denk; Bink Skip Fos Deen Loet Mauk Raaf Babs Luus Mint Sjors Flo Pam Jools
Oké, het kan een typefout zijn, maar het is niet erg vriendelijk of volwassenen om er grappen over te maken.
Het is heen gr het is geen grap van mijn kant hoor. Ik weet alleen niet zo goed in welke categorie die naam dan valt. Ik zou dan eerder denken aan andere kleuren of natuur namen idd.
Als haar volledige naam Geraldina Johanne Sylvana is - roepnaam Grijs, staat de naam Grijs negens geregistreerd maar kan ze nog steeds zo heten... Ik ben ook wel heel benieuwd ja!
Haha ik ga nu pas terug kijken of er mensen gereageerd hebben.En zie nu de naam grijs.maar dit is dus echt een fout!!!onze dochter heet Feiya.....
Ik wou voor de grap Blauw zeggen, Met dezelfde gedachte "zoek je in dezelfde categorie een naam" Hahaa sorry flauw grapje!
Mooie naam heeft je dochter. Een van onze kids heeft een naam die daar heel veel op lijkt. Wij hebben er een L.oïs bij. Misschien is dat iets? En anders: Eliv (spreek uit elief) June Neva Vieve Dinne Nova Romee