Jongensnaam..

Discussie in 'Babynamen' gestart door Bailief, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hahaha :roflmao: jij hebt de beste suggesties:p

2. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Leuk! Ik ken zelf een Geza en vind de naam al die jaren dat ik m ken (nu een jaar of 25) echt supermooi.
    Miron is ook leuk. Wel een unisex naam btw. ;)
    Ken een dame van mijn leeftijd die zo heet, maar vind m persoonlijk mooier voor een jongen!

3. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Silvijn
    Benjamin

4. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.009
    3.665
    113
    I.sabella & Kayan
    I.sabella & Nik
    I.sabella & Sam
    I.sabella & Danial
    I.sabella & Silas
    I.sabella & Danièl
    I.sabella & Frederik
    I.sabella & Milan
    I.sabella & Nikan

5. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    En, wat zei je kerel van Geza en Miron?

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Miron vindt hij niks :rolleyes: Geza moest hij even over nadenken. Heb hem gisterenavond nauwelijks gezien dus hij heeft tijd gehad :p ga het hem straks weer vragen.

Blijdorp en hummeltje5 vinden dit leuk.
  7. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik word niet goed van die jongen... Geza vond hij toch niks dus ik ben nog eens jullie lijsten nagelopen met namen die ik ook wel wat vond. Hij heeft werkelijk overal wat over te zeuren.

Naamloos zal deze baby niet worden maar mijn vriend vraagt erom dat hij geen inspraak meer heeft :p

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik vroeg hem net wat de naam zal zijn als ik nu ga bevallen (28 wk dus daar ga ik niet vanuit hoor ;) )
    Hij zei dat we dan Ezra maar laten staan tot we een andere naam hebben. Ik denk dat ik de komende 12 weken maar niks meer moet zeggen :p

9. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.866
    113
    Vrouw
    Anders laat je hem eens een lijstje maken ;) :D

10. Bailief

Bailief Niet meer actief

Haha al meerdere keren gevraagd! Maar hij kan geen serieuze naam bedenken. Komt met de meest idiote suggesties die hij zelf eigenlijk ook niks vindt maar dan maar gewoon wat bedenkt o_O. Hij zegt dat hij vindt dat je zomaar ineens op een naam moet komen. Maar ik moet dus maar afwachten wanneer die eens komt aanwaaien bij hem :rolleyes:

De naamkeuze van onze dochter ging als volgt: ik had deze naam al eerder genoemd maar dat werd gelijk afgewezen door hem. Maanden lang een naam gehad waar we ons beiden niet fijn bij voelden. Ineens kwam hij met de naam van onze dochter. Had hij toch even goed bedacht dacht hij:p. Ik heb hem wel verteld dat ik het al eerder genoemd had, toen wist hij het weer ;)

Het is nogal een moeilijk portret. Een eeuwige twijfelaar...

11. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.866
    113
    Vrouw
    Hmmm dat schiet dus ook niet op :rolleyes: Herken het wel, mijn partner had daar ook last van bij de 2e. Bij de 1e had hij wel een lijstje gemaakt :thumup:

Bailief vindt dit leuk.
  12. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Babynames app?

13. Bailief

Bailief Niet meer actief

@dreumesje blij dat ik niet de enige ben met zo'n twijfelaar ;)

@Blijdorp ook al geprobeerd. Hij swipte letterlijk alles weg:rolleyes: op iets in de trant als Mohammed na. Vond hij wel grappigo_O

Blijdorp en dreumesje vinden dit leuk.
  14. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Aiiii wat jammer dat hij Geza niks vindt! :(

Ezra is ook wel mooi, maar vind ik persoonlijk toch net ietsjes minder..
    Doet me ook een tikkie aan de kat van Gargamel denken (Azrael) :rolleyes:
    En ik hou ook niet echt van unisex namen..

Maar daar vroeg je niet naar :p
    Als t voor jullie maar goed voelt! :thumup:

Hier nog een pietsie meer dan 4 weken tot de uitgerekende datum en we zijn er ook nog niet uit haha ;)

Bailief vindt dit leuk.
  15. Bailief

Bailief Niet meer actief

@hummeltje5 hahaha Azrael, dat krijg ik dus niet meer uit mijn hoofd :roflmao:

Oei bij jullie is er helemaal weinig tijd. Hebben jullie wel kanshebbers of helemaal niks?

Hij kwam nu met Richie. Opzich wel aardig, maar ik twijfel nog of ik het wel of niet tokkie vind:rolleyes:

16. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik hou mn mening over Richie maar braaf voor me, want anders gaan jullie nóóit uit de namen komen gezien ik je ook al Azrael heb aangepraat :p :D :rolleyes:

Kanshebbers hebben we wel ja.
    Manlief heeft zijn top 3 gekozen uit mijn lijst.
    En toch heb ik bij alle3 mn twijfels..
    Maar kwam er laatst achter dat ik nog een namenlijst had die ik al vergeten was, dus heb nog wat reserves om te overleggen ;)

Aantal andere dingen ook nog niet klaar trouwens, zoals de tekst voor het geboortekaartje :rolleyes:

Bailief vindt dit leuk.
  17. Bailief

Bailief Niet meer actief

Haha @hummeltje5 ik heb al besloten dat ik het geen mooie naam vind naast die van onze dochter. Een groot verschil in kwaliteit zeg maar :p. Maar ach, het was zijn eerste serieuze suggestie dus dan moet ik er op z'n minst even over nadenken toch ;)

Vervelend om die twijfels te hebben. Uiteindelijk komen we er vast allemaal uit. Je kunt je kind moeilijk aangeven zonder naam :p.

Haha wel een kaartje uitgezocht?

18. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Haha nou fijn, hoef ik me iig. niet meer druk te maken of er straks weer een wereldburger met de naam Richie bij gaat komen of niet :p ;)
    Je hebt wel een goed punt ja dat het wel zo netjes is om zijn idee ook te overwegen :rolleyes:

Kaartje wel reeds uitgezocht ja.
    Maar heeft ook lang geduurd. Was pas met 32-33 weken en duurde ook nog een krappe 3 weken voordat we tevreden waren met de meidenvariant. Wat een gedoe was dát zeg.. :confused:

Jij heb nog ff 1,5e maand langer de tijd dan ik zo te zien ;)
    Oók al zo'n mooie uitgerekende datum! :)

Met welke termijn kwam je oudste?

19. Bailief

Bailief Niet meer actief

@hummeltje5 ik moet zo lachen nu :roflmao: inderdaad geen zorgen, het gaat niet gebeuren:thumup:. Vandaag kwam hij ineens met Ravi. Die heb ik zelf ook al genoemd dacht ik maar ik twijfel in combi met de achternaam. Vind het wel een leuke naam en vooral verbazingwekkend dat hij nu echt met een serieuze naam komt:D. Helaas zei hij wel dat hij er toch maar weer over na moest denken toen ik zei dat dat wel een optie zou zijn:rolleyes:.

Hahaha kaartjes... daar heb ik bij onze dochter heel lang over gedaan en toen ze er was heb ik een andere gekozen:rolleyes:. Dat laat hij gelukkig helemaal aan mij over.

Ja nu je het zegt, jij hebt ook een speciale datum!
    Onze dochter is met 40+2 gehaald en ik wil nu voor een geplande keizersnede gaan dus ik denk niet dat zijn geboortedatum op Valentijnsdag zal vallen ;). Ergens ook wel jammer, ik vind speciale data wel leuk. Onze dochter is geboren op driekoningen. Ik heb daar niks mee maar vind het toch een leuke toevalligheid als ze beide op een bepaalde dag geboren zijn.

En jullie oudste?

20. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Haha wás ik eens serieus..... ;) :D

Ravi zit meer in mijn straatje van wat ik mooi vind!
    Manlief stelde hier Raphael voor, dat vind ik een naam om bij te kotsen *bwuk*
    Kwam ik later met Ravi aan, vind hij dát weer niet mooi.. :confused:
    Gelukkig zijn we al lang en breed uit de jongensnamen :rolleyes:

Ik ben ook zo'n datumkneusje :rolleyes:

Zoontje is van 3/5 en was 12 dagen te laat.
    Dus heb al gezegd dat als dit kindje eerder komt (wat vaak zo is bij een volgend kindje), hij/zij dan maar op 3/1 moet komen; lekker makkelijk onthouden ;)
    En als hij/zij net als onze zoon 12 dagen te laat (41+5 dus) komt, wordt het ook driekoningen :) Vind ik ook wel een mooie dag.
    Ben bovendien zelf ook van de 6e (juli) en tevens geboren op een zaterdag; zelfde dag als waarop driekoningen valt komend jaar :rolleyes:

Jij kan altijd proberen of ze 6/2 de geplande ks willen doen!
    Mooi dat beide kindjes van de 6e zijn en bovendien is 6/2/18 ook makkelijk onthouden ;)

Deel Deze Pagina