Ondanks dat hij tot categorie 'ouderwets' behoord vind ik hem eigenlijk wel leuk ... Ik zou het dus doen als ik jullie was.
Ik vind hem heel leuk. Mijn zoon heeft hem als tweede naam, maar ik als mijn dochter een jongen was had ze Willem geheten (wij wisten het geslacht niet tijdens de zwangerschap). Maar goed, ik vind Jan enzo ook leuk, ik hou wel van Hollandse namen. En ouderwets, ach ja, ik ken juist genoeg behoorlijk aardig types die hun kind een oud Hollandse naam hebben gegeven.
Ik heb er ook positieve associaties bij, mijn oude vriendje heette zo. En dat was een leuke, knappe vent. Hoe langer ik aan de naam denk, hoe leuker ik de naam vind.
Leuke naam hoor! Ik heb er ook positieve associaties bij. Vind het helemaal geen boerse naam. Gewoon doen!
Hihihhihi zo leuk al die positieve reacties! We zijn eruit, als het een jochie wordt tenminste Want het is nog een verrassing!
Ik ken een lief kindje dat Willem heet, dus ik vind het wel een leuke naam eigenlijk! Hij heeft trouwens hele hippe ouders...
Ik zou zelf eerder kiezen voor Will hihi. Maaaaar, ik zou er zeker voor kiezen als jullie die mooi vinden! Ik heb een alles behalve oerhollandse naam voor mijn zoontje, dat is het leuke van dat smaken zo verschillen!!
Ouderwets. Niet mijn smaak. Mijn associaties: (Ik) wil 'm. Willempie. Edwin Rutten (de film van Ome Willem).
Willem vind ik heel erg leuk! Zou hier ook een kanshebber geweest zijn. William vind ik veel minder leuk. En Will vind ik niks, maar dat komt door een suffe jongen op de middelbare school vroeguh.