Welke naam vinden jullie het leukst en het beste passen bij grote zus L.o.ï.s (Loo-is)? Gelieve 1 meisjes naam en 1 jongens naam kiezen. Andere suggesties zijn ook welkom!
Ik dacht heel even dat Polletje de naam was waar je een mening over wilde hebben Ik heb overigens op Romée en Sem gestemd!
Romée en Seth gestemd. Romée omdat dan beide namen een extra teken hebben, dat vind ik dan weer leuk samen en Seth hoor je niet veel en is erg leuk bij Lois!
Romée en Seth gestemd! Toevallig ook 2 namen die wij op ons lijstje hadden Maar staan beide leuk bij L.o.i.s!
Wij hadden vroeger een poes met de naam Polletje Uit je poll heb ik op de namen Romée en Brent gestemd. De andere namen zie ik te vaak voorbij komen en Danae doet me te veel aan Game of Thrones denken.
ik vind een naam die met een s begint achter lois een tongbreker. Maar als je Seth en Lois zegt t juist leuk passen. Misschien iets om over na te denken?
Ik heb inderdaad niet voor Seth of Sem gekozen door de tongbrekers. Lois en Seth klinkt erg slisserig in mijn hoofd. Maar ik vind Seth en Sem echt prachtige namen!