Wij houden van vrouwelijke, tijdloze, stoere namen! Suggesties zijn ook welkom, uiteraard is het een kwestie van smaak maar altijd fijn om meningen en associaties te lezen. Bedankt voor de moeite alvast dames!
Faye vind ik echt perfect passen en ook nog eens een hele mooie naam! Febe op nr 2. Romée vind ik niet mooi en Sara wat te klassiek naast Loïs. Loïs en Lily of Loïs en Lexi vind ik trouwens ook erg leuk staan samen, maar misschien iets teveel een duo door 2x de L.
Romée gestemd. Vind ik mooi matchen omdat beide tweede letters een o zijn. Febe vind ik niks ivm associatie met de Febo. Fay/Faye vind ik te kort (1 lettergreep) Sara vind ik ook wel leuk!
Ik vind Febe een mooie naam, maar dan wel geschreven als Phebe. Febe doet mij, net zoals Narcisje al zegt, denken aan Febo.
Ik heb Sara gestemd, maar ik vind Phebe ook heel mooi. Ik vind het wel mooi om naast Loïs weer een bijbelse naam te gebruiken.
Fay vind ik de minste. Voor mij een hippe schrijfwijze van fee. En tja, je noemt je kind ook geen elfje, prinses of ander sprookjesfiguur. Sara springt er voor mij uit! Hele mooie naam.
Ik heb op Sara gestemd, een hele mooie naam en in mijn ogen de enige van de vier die je tijdloos kunt noemen. Past ook leuk bij Loïs.
Sara vind ik mooi! En tijdloos. Dat vind ik van de andere namen niet. Vooral Romee vind ik een hypenaam.
Ik zou juist niet voor Sara gaan. Vind het wel mooi, maar vind het niet zo mooi langs Loïs. Lois hip en modern, Sara tijdloos maar spat er voor mij niet af.
Leuk maar hoor ik echt te veel om me heen... Zoveeeeeel Saartjes op het moment en twijfel ook of ik deze naam leuk vind voor een volwassen vrouw
Fay/Faye en Sara vind ik het mooist. Toch voor Sara gekozen. Net iets mooier. Ik ken trouwens een Loïs en Dané. En ik vind zelf Vieve zo’n mooie naam! Ook leuk bij Loïs
Romee gestemd, maar Fay ook leuk! Vieve wel aardig. Maar door de laatste -vuh vind ik hem ook niet echt krachtig. Maar het is jullie naam!