Hallo, Ik lees hier regelmatig de vragen en antwoorden mee over babynamen. Vooral omdat ik het zelf zo moeilijk vind. Wij hebben één zoontje (Boaz) en verwahten nu ons tweede kindje. Al weet ik het nog niet zeker, ik heb zo'n gevoel dat ook dit een jongetje is. Maar.....bij Boaz had ik ook echt alleen de naam Boaz die ik leuk vond, dus dat wordt moeilijk nu. Ik wil geen naam die begint met de K en die meer dan één lettergreep heeft. Willen jullie met me meedenken ajb?
Ik moest ook direct aan Ezra denken! Verder misschien: Levi Aron, Aaron Joël Jonah Samuel Noah Micha, Misha Nathan Ruben Lucas, Lukas Thijmen
Wat lief dat er zo meegedacht wordt, is toch veel leuker en makkelijker dan zo'n site vol namen. Grappig, ik heb ook aan Ezra gedacht, mijn vriend vindt het alleen te vrouwelijk, kan ik me ook wel in vinden. Nils vind ik, ondanks 1 lettergreep ook wel leuk.. Verder willen We eigenlijk niet nog een té bijbelse naam (aangezien we niet gelovig zijn en Boaz dit al is) Bedankt voor t meedenken, hoor!
Senna Tijn Timo Dion/Deon Fedde Nilo Mias Silven Kian Kyran Melle Jona Odin Dustin Tijme/Thieme Yannick Kodi Reza(h) Otis
Vigo vind ik leuk! Kyran ook, alleen letten we er wel op dat ook de afkorting nog enigzins leuk is. En Kier vinden we niet zo Dion ook leuk! Ga ze voorleggen. Ik vind zelf Simon ook leuk, alleen Boaz en Simon wordt wel heel erg bijbels. Jammer, jammer