Onze zoon heet hetzelfde en ik ben ook opzoek naar een jongensnaam. Heel wat suggesties die hier voorbij komen passeren hier ook. Ik vind Samuel echt heel leuk! Brian persoonlijk niet. Aaron is toch ook favoriet (maar wordt niet gegeven ivm naam van opa). Alex is ook mooi. Momenteel dingen Elias en Lucas nog mee. Mijn man heet Roman, wat ik ook een leuke naam vind. Succes met de zoektocht!
Aaron vind ik ook leuk maar die is afgewezen door mijn vriend. Lucas is echt mijn favoriet en anders Thobias. Roman ook mooi maar doet teveel aan mijn ex denken Jij ook succes!
Thobias is ook leuk! Manlief vind zowel Lucas als Thobias helaas niks. Die mannen ook altijd Haha nee, de naam moet je zeker niet aan je ex laten denken.
Tobias is ook leuk! Maar als Lucas je favoriet is, zou ik lekker daarvoor gaan (zo heet mijn zoon ook ). Ik moet nu ook een tweede jongensnaam verzinnen, maar twijfel of ik Tobias wel leuk vind bij Lucas met dezelfde eindklank.
Lucas, heel mooi bij de andere namen van je kinderen. Zou geen al te speciale naam nemen bij zo'n klassieke namen.
Ik vind Brian leuk, maar klinkt wel Engels naast de andere namen, als deze de Nederlandse uitspraak hebben. Van de overige namen vind ik Daniël en Lucas er het beste bij passen!
T(h)obias is afgeknalt door mijn vriend.. Lucas deed hem denken aan gtst.. en dat kijken wij echt nooit maar hij vond dat die naam voorlopig nog op de lijst mocht blijven. Hopelijk kan ik hem nog overtuigen
Boaz Rowan Thomas Hugo Vigo / Viggo Marin Jules James Luan Casper Brent Alex Louis / Louie Olivier / Oliver Julian