Ik zoek een beetje afleiding.. als alles goed mag gaan dan mag ik straks écht actief lijstjes gaan bijhouden, schrappen, nieuwe namen erbij zetten, ze vervolgens weer afschieten en daarna weer terug op de lijst zetten. Dit keer, geen restricties, wil expres kijken waar jullie mee komen (ik ga dus ook niet de huidige namen op mijn lijstje hier al neer zetten), maar wel een aantal punten om rekening mee te houden. - Het moet passen bij Sito (omgekeerd), de naam van mijn zoontje; - Liefst 2 lettergrepen; - Ik houd niet van namen met -je op het einde. Keesje, Teuntje, dat soort namen gaan 'm hier niet worden. - Typisch Hollands ook niet (geen Bas, Tim, Kees, Kim, Yvon, Mark etc). - Het mag best wat aparter, maar wel gemakkelijk uit te spreken. - Liefst niet te veel voorkomend.
Altijd leuk jouw topics O. en... Logan Zion Zayn Quinten / Quintin Riley Novan Kylian Kjell Kjeld Boyd Tobias Tyrone Jonne Miguel Rey Fabian Merlin Merijn Joas Timber Kyler Roemer Dustin Kaiser Miles Jones Janou Reign Ilvy Dymphny Dymphna Daphne Philine Madée Quirine Amber Miley Milly Lively Rhodé Nowi Noé Joëlle Rune Sera Seraphine Célia Delia Juvia Thalia Guda Titia Feliz Miron Jieldé Fiore Nalea Sommige zullen je bekend voorkomen
Hier ook wat suggesties: Boaz Noam Sebas Kayo Yaro Duco Noël Axel Abel Reza Ezra Fender Iljah Julan Ian Derk Sue Loïs Loa Noémi / Noé Nomi Neva Jule Lune Maeve Lilou Nadieh Vieve Liya Aivy
Milas Lode Dimas Rivas Kobe Felan Ferris Novan Seger Mylo Ilay Eloy Angus Natal Nero Fender Espen Reeve Aryton Sol Zion Isla Cela Vida Vedra Gwen Sue Maite Novelle Amarant Berber Jolee Jula
Fender Fedor James Neo Espen Torre Nora, Nova, Nola Lara, Sarah Isabella (die blijft echt mooi hoor hihi) Eva
Jongen: Kiran Roan Xavi Senn Seppe Milo Jace Kick Arthur Joas Lasse Nolan Meisje: Nilsa Cato Ellie Lucie Jula Linde Janne Leah Ruby Rana
Harvey Samson Phoenix Leo Nelson George Hugo Archer/Archie Olivia Belle/Bella Lola Alexa India Hazel Mabel Matilda Ruby
O.tis en Midas Janus Oliver Millo Fedor Arviel Collis Andres O.tis en Nylah Ylva Billie Féliz Hebe Luuz
Laya Felice Maya Chloé Jolé Ziva Elynn Saré Hailey Miley Maci Romée Riva Novi Levin Milas Novan Rodin Espen Hayden Livai Mikai Seppe Aaron Nilo Joas
Haha nee, maar ik zie nu dat daar een Nilsa in voorkomt ik zag de naam op een geboortekaartje in het ziekenhuis en vond hem wel mooi.
Jongensnamen Diaz Yesten Eben Jolan Lenne Nio Eliott Logan Miro Iben Xavi Rhune Lias Ides Ilan Yarre Zeno Jordan Nino Iljo Scout Astor Tygo Jaxx Raven Cruz Vito Shane Midas Rinus Timon Meisjesnamen Ellis Sienna Yuna Lio Zita Sia Nova Oona Arwen Hasse Jutta Tara Leni Lexi Aiko Demi Skye Lila Senna Dara Nien Luz Indy Naya Svea Liva Jolie Vita Uma Eve Niah Jayda Jools
Eleora Yva Yaël Delila Manoah Thera Yfke Danique Vere Alize Ziva Marise Tischa Ayla Leda Nomi Sira Nadi Sarai Fela Kenza
Amé, Aria, Arzu, Cato, Elea, Elin, Juna, Lina, Suze, Zara Dani, Ferre, Joas, Jurre, Levi, Melle, Miron, Quinn, Ravi, Revi
Thanks voor de suggesties! Van de hierboven genoemde suggesties vind ik onderstaande lijst leuk (maar sommigen vindt mijn man niets, komen hier al veel voor of vallen om een andere reden af.. maar om een idee te geven: Kaiser, Miles, Jones, Zion, Axel, Ezra, Eloy/Eloi, James, Mikai (maar Mika vind ik veel mooier), Logan, Lev(i) Jolie, Loïs, Ivy (Aivy vind ik niet mooi geschreven), Isabella/e, Yuna, Olivia, Chloé, Ziva, Riva, Svea. Misschien toch maar mijn huidige lijstje posten haha: Domien, Marcus, Lev, Eloi, James, Ezra, Aiden, Mika Nila, Ziva, Bibi, Ivy, Svea, Sofia, Pippa, Charlie, Nina, Luna, Bodil (maar deze kan echt niet) Maar we zijn er nog lang niet want ik ga weer voor dé klik die ik ook met O had (wordt een uitdaging).
Mag ik uit jouw beginpost concluderen dat je zwanger bent? Gefeliciteerd, wat fijn . (We kennen elkaar verder niet maar heb je hier al vaak voorbij zien komen) Ik heb niet alle reacties gelezen dus ms dubbele suggesties, maar: Voor een jongen: Kess, Milo, Jones Voor een meisje: Ava, Nola, Vieve, Nine, Niké, Ilva, Nyva