Hallo! Eind oktober verwachten wij een zoontje. Waar we al tig meisjesnamen hadden, vinden we een jongensnaam zó moeilijk!! Het directe ' dit is DE naam ' gevoel wat we bij onze dochter hadden, ontbreekt nog een beetje. Hebben jullie nog suggesties / aanvullingen? Tot nu toe op onze lijstjes: Van man: Tyrone Thorsten Trevor Tyrone Van mij: Lev (op 1) Cedric Luca Naam moet natuurlijk ook bij die van onze dochter passen (foto)
Marley Sybren Vince Levi Ayden Rowan Mason Matti Flynn Lias Jax Lenny Viggo Tyler Boaz Diaz Jace Egon Kayden Connor Colin Cruz Thias Leroy Wyatt Lande Quinn Tenzin Dax Castor Thorgan Tycho Lester Levine Matse
Morgan Devin Maddox Jax Jordan Mason Caleb Chase Yael Logan Ashton Morrison Jenoah Eli Ilja Deze Chaz Bryce Colin Morten Ethan
Spreek je het uit als fiebe ?(Sorry vind het altijd lastige naam om te bedenken hoe het ook alweer uitgesproken word) Thorsten en Cedric vind ik het leukste met voorkeur voor Thorsten. Jordan wat hierboven staat is ook een leuke erbij!
Van jullie lijstjes vind ik Lev en Trevor het mooist. Andere opties: Cayden, Collin, Cooper, Ethan, Gideon, Jason, Lennon, Lester, Lewis, Logan, Nathan, Nigel, Nolan, Tristan of Yanick
Bedankt voor jullie reacties ! Staan zeker namen tussen die we eens kunnen laten inzinken . Boaz Lennon Logan Aiden/Ayden Nathan (heb ik opgezocht, betekend geschenk van God. Hoewel we niet gelovig zijn, is dit wondertje wel spontaan bij ons gekomen na een mmm traject van onze dochter. Precies na een zwaardere periode in onze relatie, toen we weer bergopwaarts gingen, diende dit wonder zich aan. In toeval geloven we toch ook niet.. ) Spreken me aan @Eef92 De naam van onze dochter spreek je uit als fie- bie @Nina Sanders haha ja ik wist dat je Lev ging zeggen Ik begin deze naam ook écht héél leuk te vinden. Kan helaas mijn man nog niet helemaal overtuigen. Maar misschien dat hij gewoon even moet wennen. En anders gaan we voor een andere hele mooie naam
Mooie naam heeft jullie dochter! ik dacht nog aan: Lennox Lewis Evan Samuel Ezra Kaelan Caleb Tyas Fender Vince Owen Novan Elliot
Dankjewel @Elouise , Nolan ga ik er bij schrijven. Vandaag onderweg naar mn cursus blijft Valentijn in mijn hoofd hangen. Ik weet dat mijn man dit ook een mooie naam vindt. Hm, wie weet
Trevor vind ik t mooiste van jullie lijstje. Verder vind ik de namen hierboven zoals lennon, jordan, jace en nigel er mooi bij staan.
Goh, we zijn er echt nog niet uit! Zo lastig die jongens naam. Zit nu weer te denken aan: P... & Novan P... & Valentijn (is deze niet veel te lang om altijd maar uit te spreken?) P... & Cedric P... & Noah (wel écht enorm populaire naam...) Wat vinden jullie? Kijkend naar bovenstaand rijtje, nog suggesties? De namen welke écht heel erg Engels/ Amerikaans klinken, die vallen voor mij een beetje af merk ik
Novan vind ik persoonlijk wat volks en ook niet bij de naam P. passen. De rest op zich prima namen als je het mij vraagt, al is Noah niet mijn smaak (veel te bijbels). Cedric vind ik de mooiste (stond ook op m'n lijstje), maar welke uitspraak wil je? Er zijn verschillende opties dus bedenk wel dat mensen het verkeerd uit kunnen spreken als ze de naam lezen.. En ook al vind ik hem de mooiste, ik vind hem niet heel super bij P. passen.. Valentijn kun je misschien afkorten naar Tijn als je dat perse wilt? Wel twee 'f/v-klanken' aan het begin dan, maar past op zich prima.
Vind Novan een leuke naam. Opsich is de naam van jullie dochtertje moeilijk te combineren vind ik. Wel een hele mooie naam trouwens! Ik denk aan de serie friends. Gedacht in deze personages, wat vind je van Chandler? Of is dat ook te Amerikaans? Andere suggesties: P&... Donovan Jordan Lennox Lewi Lewis Rohan Trevon Eloy
P. en: Levi Amon Julien Liam Zef Zion Dion Ilya Odin Jefta Boris Bruno Ravi Bodhi Aidan Bowie Lenn Leon Deen Fos Phyllon Memphis Loic Magnus Eloi Tobin Axel Skip Marley Luc Leon Lex Rufus Abel Felix Samuel Seth Beau Marnix Marcus Hugo Vigo Cyrus Charlie Lester Ivar Camil Ik roep maar wat. Is er een richting of stijl die jullie aanspreekt?
Nou.. Lastig! Weetje, we weten het gewoon echt niet. Bij P. dacht ik meteen ja!!! En nu, lijkt niets goed genoeg ofzo.... Ik denk toch wel een beetje het nette. Beau vind ik ook erg mooi, maar kan echt niet door iemand in de naaste omgeving. Lucas vind ik erg mooi, man niet. Espen staat op mijn lijstje welke ik wat vaker herhaal voor mijzelf , dat ik hem misschien nog wel erg mooi ga vinden. Maar weet het nog niet...