Onze shortlist voor nu, welke vinden jullie het mooiste? Wij hebben zelf nog geen echte voorkeur voor 1 namelijk. Elke naam past ook goed bij naam zoon 1 dus dat maakt het niet makkelijker haha
Oliver gestemd vind hem prachtig en hij kan ook goed internationaal uitgesproken worden (ik hou er van!!)
Oliver, heb ik een schattig jongetje bij in gedachten. De andere namen vind ik wat netjes, chic, kak.
Precies dit wilde ik ook typen! Silvijn vind ik ook erg mooi. Arthur ook, maar dat vind ik wel een "zware naam", niet echt wat voor een baby/klein kind. Florian vind ik niet zo.
Oliver gestemd. Florian eindigt bij mij als tweede. Die niet gestemd omdat ie wat vrouwelijk overkomt door het Floor/Rian. Arthur als 3e. Niet heel bijzonder maar wel een oké naam. Heb alleen niet zo de associatie met hockey. Floris en Silvijn eindigen op een gedeelde 4e plek. Floris vind ik ouderwets en oersaai. Silvijn vind ik (zoals eerder gezegd in een ander topic) helemaal niks omdat -vijn zo hard klinkt, je het af kan korten tot Sil en vind het daarnaast verre van hockey.
Ik vind Arthur fantastisch, als mijn pasgeboren dochtertje een jongen was geweest, dan was Arthur zeker een kanshebber. Oliver vind ik ook leuk (Olivier nog leuker).