We zijn opzoek naar jongens en meisjes namen. En dan het liefst ook een passende tweede naam. Ons lijstje is nog erg kort dus alle suggesties zijn welkom! Ik vind de naam Harvey zooo leuk!! Maar mijn man is nog niet helemaal enthousiast. Wat zou een passende tweede naam zijn na Harvey? Onze dochter heet Z.oë M.ae Namen die we mooi vinden Meisje: Noa Rain, Olivia, Esmee, Tess Jongen: Harvey, Noah, Benji, Benjamin, Jack, Oliver
Harvey Seth Harvey Jake Harvey Joe Harvey Quin Harvey Bryan Harvey Nick Anders nog: Lewis Aaron Nolan Novan Quint River Miles Hayden Luke Mason Vince Xavi Seth Jace Jack Lauren Laura Nova Mila Sarah Céla Nola Isabelle Quinty Lynn Mara Ziva Zola Madée Romée Jula Vieve Lara Grace Chloé
Van alle namen die joj hebt vind ik Harvey het minst en niet passen bij je andere namen. Daarnaast vind ik dat er op de naam Harvey een behoorlijk smet ligt momenteel... Van de meisjesnamen vind ik Esmee erg mooi en van de jongensnamen Noah, Jack en Oliver
Ik dacht ook gelijk aan Harvey Weinstein. Maar dat is denk ik als je zoon volwassen is geen big deal meer. Jack, Noah, Oliver, vind ik prima namen. Meisjes, Olivia en Tess.
Ja daar heb je gelijk in hoor. Dat is ook een van de redenen dat het me een beetje tegen houd. Maar blijf het een leuke naam vinden
Voor een meisje Olivia of Esmee Voor een jongen Oliver of Noa Noa Rain, Harvey en Benji vind ik de minste en totaal niet mooi eigenlijk.
Logan Otis Oliver Rodin Kasper Maddox Lennox Gideon Fender Justin Marland Finn Ilay Milan Milas Vera Yara Feline Juline Céline Livia Lara Eva Nina Loa Mia Riva Liva Scarlett
Ik dacht eerlijk gezegd heel even dat Harvey een meisjesnaam was, maar heb zojuist de nieuwste Harley Quinn film gekeken dus was heel even in de war Quin(n) is dus wel meteen een goede kanshebber wat mij betreft Verder: Harvey Lyle Harvey Lux Harvey Zayn Harvey Foss Harvey Tate Misschien nog Nova, Harper, Esmay of Benja erbij op je lijst? Verder nog: Quint(en) Miles Jones James Novan Nolan Brent Ryder Sky(e) (met -e voor een meisje, zonder -enige voor een jongen) Riley Roxy Ziva Amy Noëlle Sophia Emily Skylar Novi/Novy Miley PS: bij Harvey heb ik de associatie met Harvey Dent. Geen fijn (film)karakter Maar goed dat niet iedereen van films kijken houdt Ik vind het wel een toffe naam verder! Edit: van je jongensnamen vind ik Harvey en Oliver mooi en van je meisjesnamen Olivia.