Iemand nog suggesties voor leuke stoere jongensnamen. Namen die ter sprake zijn gekomen: Joep Mace Dean Alledrie totaal verschillend. En partner en ik niet op 1 lijn. Gelukkig hebben we nog voldoende weken.
Kane Jim Riff Raff Colin Cole Blske Nate Jace Ryan Flynn Zayne Jason Jack Jakr Jsmes Dsne Lucs Vince Bjorn Jaxx Flint Mex Wess Nash Quinn Connor Shane Neil Colton Liam Axel Fender Nolan Brucc Brent Dex Skip Sid Sem Jent Reese Mitch Scott Duuk Duco Brenn Loek Foss Fern Troy Coiper Vigo Stef Steijn Kaj Iven Rowan
Mace en Dean zitten nog wel in hetzelfde (engelse) straatje. En Dean en Joep hebben beiden twee klinkers in het midden. Dus zou allereerst denken aan een naam die zowel in Nederland als in Engeland zou kunnen en in beide landen goed uit te spreken is. Zou dan leuk zijn als er dan een naam naar voren komt die wederom twee klinkers in het midden heeft. Wat vinden jullie van Youp ipv. Joep? Ik denk verder nog aan: Neil/ Neal Shaun/ Sean Joey Joël Noël Maik Maikel Maes Faes Youri Lio Nio Andere namen die i.m.o. zowel in het nederlands als engels klinken, of in ieder geval op beide manieren uitgesproken kunnen worden: Casey Chase Nolan Hugo Zayne/ Zayn/ Zane Shane Lyle Wess Wessel Ramon Raymond Ray Roy Quin(n) Quint Quinten Quintin Victor En Vigo/ Viggo popt op de één of andere manier in m'n hoofd, terwijl ie nou niet bepaald nederlands of engels is...
O ik kreeg helemaal geen meldingen meer!! Maar heb zeker al een aantal leuke andere namen gezien. Genoeg stof om over na te denken. Super bedankt allemaal!!!