Hi, wellicht kunnen jullie mij helpen. We weten inmiddels dat we een jongetje verwachten. Ik vind het ditmaal heel moeilijk om een jongensnaam te bedenken; mijn lijstje met meisjesnamen was een stuk langer, haha. We zijn op zoek naar een niet te lange jongensnaam (1 of 2 lettergrepen) En daarnaast willen we liever niet als beginletter: L, O, D, M, N. Alvast bedankt voor het meedenken!
Iets meer informatie zou welkom zijn. Vind je het nodig dat de naam bij de namen van je andere kinderen past? En zo ja: moeten we dan aan nederlandse namen denken, of aan engels/amerikaanse, of anderstalig? En indien de voorkeur uit gaat naar een nederlandse naam: dan meer in de namen van tegenwoordig (zoals Tijn, Nick en Xavi) of meer in de wat ouderwetsere namen, zoals Simon, Frank of Harold?
Tristan Tijmen Timo Tygo Seger Steffen Sebas Rowan Kieran Evan Ian Iven Boaz Bowen Owen Colin Connor Ronan Colton Ashwin Quinten Pepijn Joren Jordan Jovi Jesper Jelmer Yannick Bryant Roogier Ravi Wessel Vincent Vigo Guido Jaxon Jagger Joris Jasper Jochem Jurjen Floris Kasoer Cooper Carter Fender Wyatt Alec Renzo Yael Yvar Cyriel Senna Joas Felan Fedde Ferris Rocco Ricco Skyler Brycen Xavi Ezra Reza Roman Silvan Silvain Spencer Chester Gino Cayden Silvijn Simon Aron Arthur Ethan Espen Tobin Robin Brandon Travis Yari Ashton Cullen Roan River Ravrn Faber Axel Abrl Kyran Hidde Jurre Bastijn Caleb Ryan Rhlsn Rubrn Thomas Rutger Joey Jimmy Eloy Ilay Paxton Keaton Yoah Sverre Bjarne Jesse
Abel, Armin, Aron, Axel, Boris, Bram, Brent, Casper, Chris, Ezra, Fedde, Fender, Finn, Guus, Hidde, Idris, Ivo, Jack, Jaron, Jasper, Jelmer, Jens, Jesper, Joep, Jonas, Jurre, Koen, Pepijn, Pieter, Quint, Quinten, Raf, Ravi, Rens, Revi, Robin, Ruben, Sam, Scott, Sebas, Senn, Seppe, Silas, Stan, Stian, Stijn, Sven, Thijs, Tristan, Twan, Victor, Vigo, Vince, Wessel, Willem, Wolf, Wout, Yanick, Zeger, Zev
Welke meisjesnamen vind je leuk? Misschien is het makkelijker om een jongensnaam te zoeken in die trant.
Olaf Odin Aloys Zack Twan Just Ties Tuur Raff Rein Fons Fijs Foss Fosse Sjoerd Djors Gabe Aiden Jace Jason Joel Josh Hunter
Al onze kinderen hebben geen oorspronkelijk Nederlandse namen, maar wel 'bekende' namen. We houden niet van gekunstelde namen, gewoon degelijk zegmaar, echter wel stoer/vlot en niet te ouderwets/Hollands. Namen die ik leuk vind maar het om bepaalde reden niet worden zijn bijvoorbeeld: Jack Lewis Morris James Dit zijn dan toevallig Engelse namen, maar één van onze kinderen heeft bijv ook een van oorsprong Scandinavische naam welke ook in Engelstalige landen gangbaar is.
Jovan Nolan Abel Sebas Jasper Rowin Yaro Sander Camiel Emiel Jurre Casper Ramon Seth Jack Senn Brent Faas Sven Quinn Scott
Henry Connor Xavier Thomas Silas Bodhi Charlie Sacha Robin Simon Finley Frenkie Elliot Jonas Thilo Viggo Felix George Boris
Thanks, ik ga m'n best doen Jace Jason Jackson Jones Kieran Roan Ivar Ivan Sven Mats Lars Fedde Ferron Fender Nolan Novan Niles Miles Aaron Mason Milan Xavi Leon Hugo Mika Robin Ferry Perry Terry William Liam Logan Nigel Xander Riley Ryder Zayn Kane Layne Watson Wessel Brent Chase Quin Quint Quinten Yannick Casper Guido Gideon Tobias Fabian
Magnus Terry Cody Jesper Damon Laurus Falco Graham River Shepherd Monroe Viggo Brennan Julius Nathan Mirco Jonah Lennon Aiden
Dank jullie wel voor het meedenken! Ik heb een aantal leuke namen voorbij zien komen (noem ze even niet ivm herkenbaarheid, mocht één van de namen het worden)
Ben over een half jaar wel benieuwd welke hier genoemde namen je leuk vind/vond en welke naam het uiteindelijk is geworden natuurlijk