Even een vraagje voor mijn vriendin. Ik zal later wel eens onthullen of zij hem nou voor een jongen of een meisje heeft bedacht.
hmm als ze m voor een meisje heeft, zullen ze misschien vragen: hoe? marit? en als m voor een jongen heeft, dan vragen ze: hoe? jorrit? maar lekker doen als zij m mooi is, ik hou wel van wat apartere namen, maar ik weet niet waar ik ind it geval voor zou kiezen, het is wel een uniseks naam denk ik
Hi luna, Ik denk zelf meteen aan een meisje, komt ook omdat ik een marit ken. Tegelijk, vanuit de pretender heet die man Jared, op z'n nederlands zou ik dan ook uit komen op jarit dus een jongen. Ik heb even bij de namenteller gekeken en daar zijn tussen 2001 en 2006 6 jarit's, 4 jongens en 2 meiden. ben benieuwd wat het wordt! Simone
ik vind het een jongensnaam, doet mij weer denken aan 'jari' 'jarred' en eigenlijk ook de jongensvorm van 'marit'
Ontknoping van de naam JARIT: Het gaat dus om een jongetje. Maar toen mijn vriendin dat zei dacht ik dat het een meisjesnaam was. Dus uiteindelijk begon zij te twijfelen. De naam is samengesteld van JAn gerRIT. De namen van de opa's van de baby. Op een ander forum was de mening heel duidelijk: 10 meisje 31 jongen 13 unisex Hier: 9 meisje 17 jongen 5 unisex